رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان طارم:

آگاه سازی دانش آموزان با بازگشایی مدارس

بازگشایی مدارس فضای بی نظیری جهت آگاه سازی دانش آموزان فراهم می سازد.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۹۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان طارم در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: با بازگشایی مدارس یک فضای بی نظیری جهت تبلیغ و آگاه سازی دانش آموزان فراهم می شود.

حجت الاسلام حسین فغانی گفتمان های دینی و سیاسی در مدارس را فرصت مناسبی جهت بیان تعالیم دینی و مذهبی و افزایش بینش و بصیرت سیاسی دانش آموزان ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: مایه افتخار است که به عنوان مشاور دینی در خدمت دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش هستیم و با تمام قوا و امکانات در این زمینه همکاری خواهیم نمود.

حجت الإسلام فغانی اظهار داشت: در برنامه بازگشایی مدارس روحانیون نیز در کلیه حوزه ها حضوری فعال داشته و نقش خود را در زمینه تعلیم و تربیت تا حد امکان ایفاد خواهند نمود.

همچنین معاون پرورشی و تربیت بدنی در این نشست با اشاره به اهم برنامه هایی که در حوزه های قرآنی در آموزش و پرورش اجرا می شوند گفت: طرح نور، حفظ موضوعی قرآن کریم، مسابقه پله های آسمانی، آموزش عملی نماز، مسابقات قرآن، عترت و نماز، مناسبت های ولایی، نشست نماز، طرح پیوند مسجد و مدرسه و … از جمله این برنامه ها می باشد.

عباداله عبادی با اشاره به مسائل و مشکلات مالی موجود در اجرای طرح ها، افزود: تا حد امکان اجرای طرح ها به قوت خود باقی است و علمای منطقه در این زمینه نهایت همکاری را با آموزش و پرورش دارند.

گفتنی است، جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان طارم با حضور مسئولین ادارات این شهرستان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظرات