برابر منویات رهبر معظم انقلاب، رسانه ملی امید آفرینی، القاء خودباوری و حمایت از تولید ملی را در راس برنامه ها و تولیداتش دارد.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۷۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیداربا دکتر وقف چی محور حرکت رسانه ملی را انعکاس خدمات نظام اسلامی بیان کرد و گفت: برابر منویات رهبر معظم انقلاب، رسانه ملی امید آفرینی، القاء خودباوری و حمایت از تولید ملی را در راس برنامه ها و تولیداتش دارد.

صفری با اشاره پوشش 90 درصدی دیجیتال در استان و مطالبه جدی ساکنان سایر نواحی باقی مانده درخصوص بهره مندی از شبکه های دیجیتال افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم در آینده نزدیک باقی مانده مناطق استان هم تحت پوشش برنامه های دیجیتال قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص اجرا و تکمیل پروژه سیگنال رسانی زمینی به شهرستان طارم و مطالبه جدی مردم شریف این شهرستان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته این پروژه در دستور کار سازمان قرار دارد لیکن نیازمند حمایت جدی مسئولین استان برای تکمیل این پروژه مهم می باشد .

همچنین نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ارتباطات رسانه ای را از عوامل توسعه هر منطقه ای دانست و گفت: تبیین توانمندیهای محلی و جذب گردشگر و سرمایه گذار از طریق رسانه ملی و استانی عامل محرومیت زدایی و توسعه است.

دکتر وقف چی با تشکر از نگاه عدالت محور رسانه استانی در پرداخت به نواحی مختلف استان، بر پیگیری و رفع مشکلات اعتباری در خصوص تکمیل پوشش دیجیتال تاکید کرد.

گفتنی است، دکتر وقف چی پس از این دیدار باحضور در برنامه تلویزیونی بانمایندگان، برنامه های خود را درخصوص حوزه انتخابیه زنجان و طارم تبیین نمود.

ارسال نظرات