رییس اداره مدیریت راه­های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:
تردد چهل میلیون و 968 هزار و379 وسیله نقلیه در پنج ماهه نخست سالجاری در محورهای مواصلاتی استان زنجان ثبت شده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۵۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره مدیریت راه­های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از ثبت گفت: براساس آمار واطلاعات دریافتی از 58 (پنجاه و هشت) دستگاه های ترددشمار برخط درمحورهای استان زنجان ، ازابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 95 نزدیک به 41 میلیون تردد در محورهای استان زنجان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که بالغ بر 35 میلیون تردد به ثبت رسیده بود 14 درصد افزایش داشته است .

محمد امینی افزود: طی این بازه زمانی بیش از هشت میلیون و 650 خودرو سنگین و 40 میلیون و 960 هزار خودرو سواری در جاده های استان تردد داشتند .

وی اظهار داشت: بیشترین ترافیک در طی این مدت، در آزادراه زنجان- قزوین با حدود دو میلیون و 570 هزار وسیله نقلیه با متوسط نرخ 699تردد وسیله نقلیه در ساعت ثبت شده است که در ساعات اوج ترافیک به هزار وسی (1030) وسیله نقلیه درساعات نیزرسیده است . همچنین میانگین سرعت متوسط در کل محورهای استان برابر با 81 کیلومتر بر ساعت بوده است و از دیدگاه آماری میزان تخلفات سرعت غیر مجاز بیش از 4 میلیون و 313هزار و سبقت غیر مجاز بیش از 711 هزار و فاصله غیرمجاز بیش از 4میلیون و 720 هزار مورد است .

رییس اداره مدیریت راه­های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای تصریح کرد: میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در کل محورهای استان در این دوره، 206 وسیله نقلیه در هر ساعت بوده است.

ارسال نظرات