خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نطنز خبر داد :

فراخوانی ، آموزش و اجرای راهپیمایی گردان های بیت المقدس با محوریت اجرای میدان تیر

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج نطنز ، فراخوانی، آموزش و اجرای راهپیمایی شبانه گردان های بیت المقدس با محوریت اجرای میدان تیر با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و سیدالشهداء(ع) از روز پنجشنبه مورخ 25/06/1395آغاز و تا روز جمعه26/06/1395 در اردوگاه قدس ادامه خواهد داشت .
کد خبر: ۸۷۴۳۰۳۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، فراخوانی، آموزش و اجرای راهپیمایی شبانه گردان های بیت المقدس با محوریت اجرای میدان تیر با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و سیدالشهداء(ع) از روز پنجشنبه مورخ 25/06/1395آغاز و تا روز جمعه26/06/1395 در اردوگاه قدس ادامه خواهد داشت .

در این فراخوانی که از مربیان تخصصی و مجرب و فرمانده میدان تیر بومی استفاده شده است نیروها در کلاس های مختلف و متفاوت آموزش می بینند.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این رابطه گفت : بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی تامین کننده دفاع مردمی امری اجتناب ناپذیر است . این امر محقق نمی شود مگر در پرتو آموزش و ایجاد آمادگی فردی و گروهی نیروهای جوان و با انگیزه که برای نیل به اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های مقدس حضرت امام (ره) داوطلبانه شرکت می کنند .

وی در ادامه گفت : یکی از ماموریت های ذاتی بسیج مسئله ی آموزش و ایجاد آمادگی گردان های سازمان یافته در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و امنیت پایدار است که همواره مورد توجه حضرت امام (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و می باشد .این فراخوانی با هدف آموزش یادآوری ، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی بسیجیان سازمان یافته در گردان های بسیج و به منظور ایجاد آمادگی عمومی در گردان های بسیج و تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت های جمعی در روزهای پنج شنبه و جمعه با حضور نیروهای بسیجی حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و سیدالشهداء(ع) در اردوگاه قدس شهرستان نطنز برگزار خواهد شد
ارسال نظرات