عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
بیرالوندی گفت: وزارت آموزش و پرورش قرار است این گونه بپذیرد که شهریه مدرسه دولتی دریافت نکند اگر قرار بر این باشد از جنس تحمیل هزینه ای را دریافت کند حتما باید برخورد کرد.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۰۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

محمد بیرالوندی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به علت افزایش شهریه مدارس و تخلفات برخی از مدارس دولتی در دریافت هزینه های اجباری برای کمک به مدرسه گفت: گاهی مواقع ممکن است مدیران مدارس نیاز به مشارکت مردم در هزینه ها داشته باشند و در راستای آن افرادی به عنوان خیر و کسانی که امکاناتی برای مدارس فراهم کنند هزینه هایی را پرداخت و به آموزش و پرورش و مدارس را کمک کنند. و اما اگر چیزی به نام اجبار باشد قابل قبول نیست و وزارت آموزش و پرورش قرار است این گونه بپذیرد و اگر قرار بر این باشد از جنس تحمیل هزینه ای را دریافت کند حتما باید برخورد کرد.

وی با اشاره به علت افزایش شهریه های مدارس تصریح کرد: سالانه مقداری بر شهریه مدارس اضافه می شود و نباید خیلی چشم گیر نباشد اما امسال بحثی در مورد افزایش شهریه مطرح نشده و من بی خبر هستم.

این نماینده مجلس با اشاره به جایگاه و نقش معاونت پرورشی در مدارس خاطرنشان کرد: معاونت پرورشی توصیه مقام معظم رهبری است و در تعلیم و تربیت اهمیت دارد.


ارسال نظرات