جانشین سپاه عباس آباد : اجرای بازسازی واقعه غدیر خم برای دومین باردر شهرستان عباس آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۹۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار حسن مهدوی در گفتگویی اظهار داشت: در بازسازی غدیر که ادامه و منشا آن عاشورا می باشد باید همه مردم از فیو ضات این عید بهره کافی و وافی را برده و جایگاه ولایت، امامت و نبوت در این روز به مردم نشان داده شود.

وی افزود: نشست های متعدد هماهنگی بازسازی و بازخوانی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم در شهرستان عباس آباد برگزار و امسال نیز مانند سال گذشته بازسازی واقعه غدیر خم در شهر کلار آباد انجام می شود.

جانشین سپاه عباس آباد با اشاره به اینکه ولایت فقیه استمرار واقعه غدیر است، افزود: مردم خداجو و ولایت مدار با حضور پرشور در این آیین ها، عشق و ارادت خود را به ولایت و امامت نشان می دهند.

مهدوی با اشاره به اینکه این واقه عظیم برای دومین سال متوالی است که در این شهرستان برگزار می شود گفت: با توجه به فضای توریستی و فرهنگی عباس آباد و حجم بالای مسافرین تابستانی اجرای این واقعه با پیشنهاد و همراهی مسئولین شهرستانی به صورت داوطلبانه پذیرفته شد و امیدواریم که بتوانیم با اجرای این کار عظیم فرهنگی ، فرهنگ غدیر را به جامعه منتقل نماییم.

ویعنوان داشت: با گسترش فرهنگ ولایت پذیری، باید این مهم میان نسلها حفظ شود و بازسازی واقعه ماندگار غدیرخم به شکل مردمی و همگانی برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها