واقعه غدیرخم دوشنبه بیست و نهم شهریورماه در محل پارک موزه دفاع مقدس شهرستان ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۹۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار ابراهیم انگاشته، مسئول اردویی سپاه ناحیه ساری در گفتگو با خبرنگار کوله بار مازندران در شهرستان ساری اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر را بعنوان یکی از ماموریت های مهم و سرنوشت ساز تاریخ ولایت و نبوت پیگیری نموده و این واقعه را برای مردم عزیزمان بعنوان یک واقعه تاریخی تبیین خواهیم کرد.

وی افزود: بازسازی واقعه غدیر خم در تاریخ 29 شهریور در شهرستان ساری در محل پارک موزه دفاع مقدس ،با همکاری سازمان ها و نهادهای شهرستان وبا دبیری سپاه ساری برگزار خواهد شد.

انگاشته گفت: هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی و آماده سازی محل برگزاری به منظور بازسازی واقعه غدیر خم صورت گرفته است

مسئول اردویی سپاه ساری در خصوص اطلاع رسانی این برنامه فرهنگی عنوان داشت: اطلاع رسانی از طریق سامانه های پیامکی ،نصب بنر در سطح شهر وهم چنین از طریق صدا وسیما در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بازسازی واقعه عید غدیر اولین سالی است که در شهرستان ساری برگزار می شود خاطر نشان کرد: سعی میکنیم با کمترین نقص بازسازی واقعه غدیر خم را برگزار کنیم.

انگاشته در پایان ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی وحضور پر شور مردم ولایی شهرستان ساری بازسازی واقعه غدیر خم آن طور که شایسته می باشد اجرا شود و تاثیر گذاری مطلوب خود را در جامعه نهادینه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها