مدیرعامل بانک صنعت و معدن در گفتگو با «بسیج» تأکید کرد
افخمی گفت: بانک صنعت و معدن همکاری بسیار خوبی با قرارگاه‌های سازندگی بویژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا دارد و در آینده نیز این همکاری و تعامل از بین نمی‌رود.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۴۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه اجرای FATF هنوز از سوی بانک مرکزی برای این بانک ابلاغ نشده است، اظهار داشت: بانک‌ها تابع مقررات بانک مرکزی و دولت هستند و در صورت ابلاغ اجرای FATF نمی‌توانیم خلاف آن عمل کنیم.

وی در خصوص اثرات منفی FATF در نظام بانکداری داخلی ایران، گفت: در حال حاضر بندها و جزئیات قانون مبارزه با پولشویی بررسی می‌شود و به نظر من پیش نویس‌های FATF مقداری فضای جامعه را هیجان‌زده کرده است، همین امر قضاوت‌ها را تا حدودی منحرف کرده است. بر همین اساس باید منتظر بود تا دید سرانجام این طرح چگونه خواهد شد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به تسهیلات این بانک برای قرارگاه‌های سازندگی اشاره کرد و افزود: بانک صنعت و معدن همکاری بسیار خوبی با قرارگاه‌های سازندگی بویژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا دارد و در آینده نیز این همکاری و تعامل از بین نمی‌رود. بانک صنعت و معدن تا کنون ارقام سنگینی را برای تأمین مالی طرح‌های قرارگاه‌های سازندگی پرداخت کرده و ما از این موضوع خرسندیم.

ارسال نظرات