بسیج در توسعه و پیشرفت کشور نقش موثری دارد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی درباره قدرت بسیج در کشور، گفت: هیچکس نمی‎تواند نقش بسیج را در توسعه و پیشرفت کشور نادیده بگیرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۲۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم باید سلاح نرم دشمن را بشناسیم و برای مقابله با سلاح نرم نمیشود با سلاح گرم مبارزه کرد چون شکست میخورد.

اسماعیلی یادآور شد: دشمن با دو نگاه را برای ضربه زدن به اسلام در جهان گسترش داد، یکی نگاه خشن و دید غیرواقعی از دین اسلام تا مردم از اسلام بدبین شوند؛ دومین نگاه آنان نگاه سکولاریسم و لیبرالیسم و اندیشه آنان هست که با این اندیشه بخش عظیمی از روشنفکران، روحانیون، تحصیل‌کرده‌ها را به سمتی ببرند که بگویند دین از سیاست جداست.

وی تصریح کرد: ما دنبال یک اسلام ناب هستیم و بایستی تلاش کنیم که اول خودمان را با سلاح نرم مسلح کنیم و بعد بتوانیم در مقابل سایر اندیشه‌هایی که از تفکر غرب سرچشمه میگیرند بایستیم.

علی اسماعیلی در مجمع عالی بسیج این شهرستان، اظهار کرد: تمام همت و تلاش مسؤولان نظام باید در خدمت شعار سال باشد تا بتوان زمینه تولید را برای سال‌های آینده مهیا کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی درباره قدرت بسیج در کشور، بیان کرد: هیچکس نمیتواند نقش بسیج را در توسعه و پیشرفت کشور نادیده بگیرد، بسیج به‌دنبال جامعه‌ای است که در آن خدا، قانون و قرآن حکومت میکند و این نوع حکومت ایده‌ای‌ست که امام(ره) و مقام معظم رهبری دنبال آن بودند.

وی در مورد نقش بسیج در عرصه فرهنگ تصریح کرد: چرا رهبری به مسئله تهاجم فرهنگی تأکید دارند، چون دشمنان نظام تمام تلاش خود را در تهاجم اقتصادی و نظامی متمرکز کردند تا نظام جمهوری اسلامی را دچار انفعال کنند اما با مقاومت ما دشمن مأیوس و ذلیل شد.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار