رئیس سازمان بسیج اساتید زنجان:

تشکیل بیش از 140 حلقه صالحین توسط بسیج اساتید

بیش از 140 حلقه صالحین توسط اساتید تشکیل شده و بیش از 250 حلقه علمی بسیج فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۹۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج اساتید زنجان در نشست خبری کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان زنجان گفت: سازمان بسیج اساتید از سال 82 تشکیل شده و در چهار حوزه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

اکبر رجبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین وظایف استاد بسیجی و حضور مجدانه در عرصه‌های مختلف و پرورش انسانهای ارزشی همتراز شهید چمران افزود: تشکیل هسته‌‌های علمی بسیج اساتید به منظور استحکام بخشیدن به ارتباط استاد و دانشجو از مهم‌ترین اقدامات در حوزه های علمی است و نخستین جشنواره حلقه‌های بسیج اساتید نیز در زنجان تشکیل گردیده است.

وی به برگزاری کارگاههای مختلف در حوزه جنگ نرم اشاره کرد و اظهار داشت: 10 نفر از اساتید برجسته استان زنجان به دوره‌های مختلف در کشور اعزام شدند و مجوز تدریس جنگ نرم را به دست آوردند.

رجبی تشکیل حلقه‌های صالحین را تکمیل‌کننده برنامه‌های فرهنگی بسیج اساتید عنوان کرد و بیش از 140 حلقه صالحین توسط اساتید تشکیل شده و بیش از 250 حلقه علمی بسیج فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید زنجان با اشاره به اینکه شهید مجید شهریاری به عنوان شهید شاخص استاد کشور معرفی شده است، گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت به مناسبت شهادت ایشان از برنامه‌های بسیج اساتید است.

اکبر رجبی با اشاره به وجود کانون بسیج اساتید در 20 دانشگاه استان زنجان تصریح کرد: بیش از یک هزار و 400 نفر از اعضای هیئت علمی عضو بسیج اساتید هستند و این سازمان موفق به کسب مقام دوم کشوری شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان به دریافت مجوز برگزاری کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی اشاره کرد و گفت: این کارگاه در روزهای 23 تا 25 شهریور ماه برپا و افتتاحیه آن در روز 23 همین ماه با حضور مسئولان کشوری، مقامات ارشد استانی و اعضای بسیج اساتید برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید زنجان خاطر نشان ساخت: 250 نفر از اساتید بسیجی در کارگاه سه روزه پیوست‌نگاری فرهنگی شرکت می‌کنند، که مسئول اجرایی آن نیز بر عهده معاونت فرهنگی این سازمان است.

ارسال نظرات