مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

همه ما به نوعی سرباز امام زمان(عج) محسوب می شویم

همه ما به نوعی سرباز امام زمان(عج) محسوب می شویم و در این راه باید ثابت قدم باشیم.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۹۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، گردهمایی مصون سازی فرهنگی در منطقه ماموریتی سردشت با سخنرانی حجت الاسلام نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان با موضوع اخلاق سازمانی و فردی و با حضور جمعی از نیروهای رسمی و وظیفه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برای اینکه سازمان و جامعه سالم و پویا داشته باشیم می بایست نیروی انسانی متدین و با اخلاق اسلامی تربیت کنیم .

حجت الاسلام نجفی افزود: برکات فرد و سازمانی که اخلاق اسلامی را دارا هستند بر کل جامعه تاثیر می گذارد و ناملایمات و کاستی ها در جامعه ای که اخلاق اسلامی به صورت فردی و گروهی در آن رعایت می شود به کمترین حد خود می رسد.

وی ضمن اشاره به نياز انسان ها به تقوي و كسب فضايل اخلاقي و معضلات جامعه بشري و دوري از معنويت اظهار داشت : انسان ها بر اساس فطرت و سرشت خود نياز به كسب معنويت و فضايل اخلاقي دارند و شكوفايي و كمال بشريت تنها از اين طريق ميسر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: دوري از آموزه هاي دين و احكام الهي باعث گمراهي و ضلالت انسان ها مي گردد و مشاهده بي عدالتي، فساد و تباهي موجود در جامعه جهاني امروز ناشي از دوري از اخلاق و فضايل ديني و الهي مي باشد.

حجت الاسلام نجفی سپس با اشاره به ویژگی های انسان های خوب بیان داشت: انسان خوب همواره در انجام عمل اخلاص داشته و از اعمال خود راضی و خوشحال است و در تمامی مراحل زندگی خود، ائمه مصومین را سرمشق قرار می دهد.

وي سپس با اشاره به روند شکل گیری و تحول در این زمینه توسط انقلاب اسلامی گفت: پيروزي انقلاب اسلامي بزرگترين تحول اخلاقي را در جامعه ي جهاني ايجاد نمود و باعث تقويت معنويت و گسترش فضايل در بين انسان ها گرديد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: همه ما به نوعی سرباز امام زمان(عج) محسوب می شویم و در این راه باید ثابت قدم باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار