خبرهای داغ:
اولین جلسه مابین دانشجویان خواهر و برادر و حجت الاسلام محمد صفری امام جمعه محترم شهر یزدانشهر در محل قرارگاه فرهنگی دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۹۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ حجت الاسلام محمد صفری سخنراني خود را با مقدمه توصیف کاخ روسای فرانسه و هزینه های اعمال شده میلیاردی و نوع ساختار و عدم داشتن یک سرویس بهداشتی درآن مجموعه به این بزرگی و چند طبقه ایراد نمودند.

حجت الاسلام صفري گفت: دین اسلام جامع ترین و کاملترین دین هاست که غربی ها درتخریب این دین سختی های زیادی متحمل شدند ولی تا کنون نتوانسته اند نفوذ پیدا کنند پس دانشجویان و فرهیختگان علم باید به خودباوری برسند که به دلیل برخورداری از پتانسیل خوبی که در شهرمان است یک انجمن بسیار قوی و از نیروهای زبده در شورای خود استفاده کنند.

وي افزود: این دانشجویان افتخار آفرینی زیاد در عرثه علم و ایثار برای یزدانشهر تاکنون داشته اند و حالا که برای وحدت و هم فکر شدن به اجتماع رسیدند باید فضای دانشجویی را تقویت نمایند و جهت پیشرفت شهرشان با هم متحد شوند تا رشد کنند.

امام جمعه يزدانشهر در ادامه افزود: من آینده خوبی برای شهر با وجود این دانشجویان و فرهیختگان که حضور دارند می بینم باید برای آبادانی شهرمان کوشا و دست به دست هم بدهیم.

آقای آهنگران به نمایندگی از دانشجویان عزیز ابراز خرسندی از جمع این دانشجویان و حضور امام جمعه محترم شهر در یزدانشهر و برگزاری نماز جمعه در شهرمان راخوش یوم خواند و گفت: دانشجویان شهر را به مثل تسبیح و دانه های آن خواند که باید همیشه به حمایت از همدیگر و دنبال هم باشند تا از هم گسسته نشوند وباارئه راهکارهای مناسب وارد عمل شوند تا بازده ای مناسبی

داشته باشد و تقویت جایگاه، ارائه طرحهای قابل اجرا، حضور در نماز جمعه شهر به عنوان نخبگان این شهر و ایده پردازی های قابل اجرا را خواستار شد.

و در بین خواهران دانشجو یک نفر به نمایندگی آنها پیشنهاد تشکیل حلقه های مطالعاتی در تمام زمینه ها را خواستار بود و در ادامه درخواست تاسیس گروه قرآنی (تدبیر درقرآن) را به مسئولیت خودشان را پیشنهاد دادند.

فرخوند یکی از حاضرین جمع دانشجوئی اشاره ای به عصر ارتباطات داشت وگفت دانشجویان شهر با ارتباط با هم وتشکیل اطاقهای فکری درشهرمان با حضور امام جمعه محترم که از پتانسیل خوبی برخودار امکان پذیر می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها