اولین مراسم هفتگی میثاق با شهدا در محل پایگاه مقاومت بسیج شهدای آبپخش شهرستان دشتستان از توابع ستان بوشهرهمزمان با شب شهادت امام محمد باقر(علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۷۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  اولین مراسم هفتگی میثاق با شهدا در محل پایگاه مقاومت بسیج شهدای آبپخش شهرستان دشتستان از توابع استان استان بوشهرهمزمان با شب شهادت  امام محمد باقر(علیه السلام) برگزار شد .

این مراسم با تلاوت آیات روح بخش قرآن توسط محمدرضا دولت یاری آغاز شد وپس از کلیپ بصیرتی توسط علی سمیلاوی نژاد پخش شد.

   در ادامه "غلامرضا اقتصادی" مداح اهل البیت(ع) به بیان نکته های بصیرتی درباره رسانه های بیگانه، نحوه و چگونگی تأثیر گذاری رسانه های بیگانه برافکار و اندیشه های مردم به خصوص جوانان، پرداخت و در خصوص فضیلت ها و داستانی از حلم و بردبار آن امام محمد باقر(علیه السلام)سخنرانی کرد.

مهدی احمدی ، فرمانده پایگاه شهدای آبپخش هدف خود از اجرای این طرح را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست وافزود: زنده نگه داشتن یاد شهداء وظیفه هر بسیجی است وجوانان باید این امر مهم راسرلوحه زندگی خود قرار دهند ورحیه ایثار وشهادت طلبی را در خود تقویت کنند .

این مقام مسئول درادامه سخنان خود گفت: تکیه بر سه عامل رهبری، مردم و اعتقادات، بعد از جنگ تحمیلی نیز ادامه داشته و باعث شده تا امروز ایران با ثبات ترین کشور در منطقه باشد و مردم همواره باید با اعتقاد و عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در تمام صحنه ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات