همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهدای " آبروی کوچه ها و افتخار محله" ناحیه مقاومت دالاهو ( از توابع استان کرمانشاه) عنوان شد: بابیداری و هوشیاری بسیجیان و مردم آگاه ، فتنه های دشمنان نقش برآب است.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۷۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  و به نقل ازسپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهید صحبت رستمی با عنوان یادواره شهدای " آبروی کوچه ها و افتخار محله "  در ناحیه مقاومت دالاهو با حضورجمعی از مسئولین، مردم انقلابی شهرکرندغرب و خانواده این شهید گرانقدر برگزارشد.

دراین مراسم حجت الاسلام نوروزی امام جمعه دالاهو باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و بالاخص شهید صحبت رستمی ،گفت: همان طور که درقرآن اشاره شده شهدا زنده اند و به گفته امام راحل (ره) شهیدان ولی نعمت ما هستند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نیز فرموده اند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: عظمت شهید در محضر خدا و در محضر اهل بیت والاست و شهادت دو رکن دارد ، اول اینکه در راه خدا و دوم اینکه برای هدف مقدسی باشد.

امام جمعه دالاهو افزود: اگر امروز یادواره شهدا دردالاهو برگزارمی شود بدین معنی است که از این خانه ها در شهر دالاهو  شهید تربیت شده و پرورش یافته است و ما باید اهداف شهدا را فراموش نکنیم .

وی ادامه داد: باید به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  که می گویند در برابر نفوذ بیگانگان دقت کنیم و پیام شهدای ما پیام شهدای عاشوراست و شهدای ما با امام حسین (ع) عقد اخوت بسته اند.

در ادامه پرویز صفری با قرائت زندگی نامه شهید وچند بیت شعر به معرفی وشرح زندگی وشهادت شهید رستمی پرداخت.

پایان بخش مراسم سخنان فرماندهی سپاه دالاهو در خصوص مقام شامخ شهدا بود.

سرهنگ پاسدار " کرمی" فرماندهی سپاه دالاهو درادامه درخصوص مقام شامخ شهدا سخنرانی کرد و افزود: باید جوانان ، صاحبان فکر و اندیشه چنین برنامه هایی را در سطح وسیع اجرا کنند چرا که این اقدامات در انسان تولید باور می کند و نهایتا انسان را در مسیر صحیح قرار می دهد.

کرمی تصریح کرد: آبرویی که شهیدان به این کوچه ها بخشیدند ماندگاراست و محله ها تا همیشه به ایشان افتخارخواهند کرد.

فرمانده سپاه دالاهو بیان داشت: اهدافی که امروزهمه ما درنظام جمهوری اسلامی با توجه به این که درجبهه جنگ نرم قرار داریم در وهله اول دفاع از هویت نظام مقدسات هدفی که جهاد اسلامی است و دفاع در برابر خودپرستی ، شرک و فتنه است که بابیداری و هوشیاری بسیجیان و مردم آگاه ، فتنه های دشمنان نقش برآب می شود.

پایان بخش مراسم تجلیل از فرزند شهید رستمی با حضور جمعی از سادات وبزرگان ومسئولین شهرستان دالاهو بود.

انتهای پیام/گ


ارسال نظرات