استان آذربایجان غربی

اختصاص 10 میلیارد ریال به طرح های اقتصاد مقاومتی پایگاه های بسیج چالدران

همایش انقلاب گری ، اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی در شهرستان چالدران ا زتوابع استان آذربایجان غربی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۷۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، همایش انقلاب گری ، اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی با حضور رئیس سازمان مستضعفین کشور در شهرستان چالدران برگزار شد.

این مراسم با حضورمردم ولایت مدار، بسیجیان پایگاه های مقاومت شهری ، روستائی ،عشایری و با شرکت جمعی از روحانیون اهل تشیع و تسنن در سالن 9 دی سپاه این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی بر گزار شد .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور دراین همایش تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را بستر رشد و توسعه برای کشور دانست و گفت: بسیج در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی برنامه ریزیهای خوبی را انجام داده است .

سردار نقدی هدف برنامه های اقتصادی بسیج را مهار تورم و کاهش رکود اقتصادی در کشور دانست و گفت :سازمان بسیج به دنبال ایجاد صنایع تبدلی کوچک در عرصه های مختلف بر اساس برنامه ریزی های اصولی در مناطق شهری و روستائی است.

وی خاطر نشان کرد: امسال علاوه بر برنامه های بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال در کشور تلاش داریم با پرداخت تسهیلات صنایع تبدیلی کوچک را در روستا ها آغاز کنیم مواد اولیه ای که بیهوده هدر می رود یا کم مصرف می شود آنها را تبدیل کنیم در خانواده ها یا در روستاها به مواد فراوری شده که با قیمت بهتر به بازار عرضه شود .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سود بهتری به جیب روستائیان وارد شود که با این برنامه هر شهری تبدیل به تولید صنایع خاصی بشود که نمونه آن را در شهرستان ممقان مشاهده کردیم که در خونه های خود صنایع تبدیلی را انجام می دهند که در شهرستان چالدران نیز به عنوان یک منطقه دامپروری برنامه ریزی کردیم در این زمینه به یک برنامه ریزی خوبی برسیم.

سرهنگ پاسدار باقرلو فرمانده سپاه شهرستان چالدران نیز در این همایش با اعلام اینکه امسال افزون بر 10 میلیارد ریال تسهیلات درجهت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی دراین شهرستان اختصاص یافته است افزود: بزودی مراحل پرداخت این تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد .

در ادامه این همایش تعدادی از بسیجیان سپاه این شهرستان درخصوص اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی با پرداخت تسهیلات کم بهره ، خواستار رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه شدند .

تصاویر خبر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات