امام جمعه موقت بافق گفت:تفکیری ها وتروریستهائی در یمن ،سوریه و عراق بزرگترین جنایات را مرتکب می شوند در حالی که حقوق بشر در مقابل این جنایات کر، کور وگنگ شده است.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۴۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: امام جمعه موقت بافق ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت امام محمد باقر(ع) به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) به بیان فضیلت ماه ذی الحجه واعمال این ماه پرداخت.

حجت الاسلام روحانی با بیان مناسبتهای این هفته که در پیش روست گفت:9ذی الحجه روز عرفه وآغاز دهه امامت و ولایت است و پروردگار برای بندگان خود فرصتهائی را قرار داده است که بتوانند معنویت و روحیه ایمان را در خود محکم کنند روز عرفه روز نیایش وتوبه وبازگشت به سوی پروردگار است وباید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد.

امام جمعه موقت بافق در ادامه عنوان کرد:در سالهای گذشته دعای عرفه را با حاجیان در سرزمین منا زمزمه میکردیم اما امسال متاسفانه به دلیل بی کفایتی آل سعود حجاج ایران از این مراسم محروم شدند وکسی از ایران در سرزمین منا حضور ندارد.

وی در ادامه در خصوص جنایات آل سعود وتروریستها گفت:تفکیری ها وتروریستهائی که در یمن وسوریه وعراق بزرگترین جنایات را مرتکب میشوند در حالی که حقوق بشر در مقابل این جنایات کرو کور وگنگ شده است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به تاکیدات رهبری برای روز عرفه عنوان کرد:رهبری از حضور جوانان در مراسم پر فیض عرفه تجلیل کردند و فرمودند این حرکت بسیار ارزشمند است وباید به آن بها داده شود.

ارسال نظرات