رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاتم گفت: در یازدهمین جشنواره تعاونیهای برتر شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان هرات به عنوان تعاونی برتر استان شناخته شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۴۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاتم گفت: در یازدهمین جشنواره تعاونیهای برتر شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان هرات به عنوان تعاونی برتر استان شناخته شد.

بتول دهقان اظهار داشت: شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان هرات با بیش از 20 سال سابقه و با 435 عضو دارد که با مدیریت یکی از زنان قهرمان و ورزشکار شهرستان است .

وی افزود: این تعاونی هم اکنون در ارائه تمامی محصولات خورای، پوشاک و جهیزیه سرا را ارائه می دهد که از سال 1374 راه اندازی شده و هم اکنون دو نفر به طور دائم در آن مشغول به کار هستند.

دهقان خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد 10 شرکت تعاونی جدیدالتاسیس در زمینه های کشاورزی، صنعت و خدماتی راه اندازی شده که هم اکنون مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین از راه اندازی و افتتاح شرکت تعاونی پرورش کبک خاتم خبر داد و یادآور شد: این تعاونی با 8 نفر عضو در زمینه پرورش کبک است که ضمن ایجاد اشتغالزایی موجب رونق اقتصادی شهرستان نیز می شود.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هفته بزرگداشت بخش تعاون- فرصت مغتنمی است برای بازشناسی ظرفیت ها و استعدادها، عرضه توانمندی ها و دستاوردها، و فراخوان عمومی برای عضویت و تقویت بیش از پیش بخش تعاون در استان و شهرستان خاتم است.

هم اکنون در خاتم 320 شرکت تعاونی وجود دارد که 70 شرکت از این تعداد زمینه صنعت، کشاورزی و خدمات فعالیت دارند.

ارسال نظرات