حاج حسین حکیم آبادیان در جمع خانواده های بسیجیان پایگاه شهداء زارچ ابعاد فاجعه منا و سقوط چرثقیل در مسجد النبی (ص) را تشریح نمود.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۲۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زارچ؛ حاج حسین حکیم آبادیان از شاهدان فاجعه منا در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدا زارچ در مورد ابعاد فاجعه منا و بی کفایتی آل سعود جنایتکار سخنانی ایراد نمود.

حکیم آبادیان با بیان اینکه آل سعود دشمن اسلام و تشیع و ایرانیان هستند ابراز داشت: بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود باعث کشته و مسدوم شدن جمع کثیری از مسلمانان ایران وجهان اسلام شدند.

وی خاطرنشان کرد: تنها با سخنرانی و بیانات گهربار ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای آل سعود از مواضع خود کنار آمد ودر خصوص انتقال اجساد مطهر شهدا به میهن اسلامی ایران موافقت نمودند، در صورتی هیچ یک از کشورهای دیگر نتوانستند چنین کاری از پیش ببرند.

حکیم آبادیان آل سعود را خائن الحرمین خواند نه خادم الحرمین و بی کفایتی این رژیم در اداره کنگره حج را تشریح نمود.

حکیم آبادیان از شاهدان فاجعه منا در حج 94 و حادثه سقوط جرثقیل در مسجد النبی (ص) بیان داشت کوچکترین تدبیری و در خواست همکاری اگر از سوی آل سعود از حجاج خصوصا ایرانیان حاضر در محل صورت گرفته بود تلفات و تعداد جانباختگان بصورت چشمگیری پائین می آمد .

وی در پایان رمز موفقیت در صحنه های بین المللی و همچنین واداری آل سعود به تحویل اجساد مطهر شهداء منا به مسئولین کشور ایران و پیگیری تجسس وشناسائی مفقودین توسط ایران را تدابیر و جایگاه ولی امر مسلمین جهان، مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت امام خامنه ای (مدظله) دانست و بیان داشت تا مادامی که پشت سر ولایت حرکت کنیم و گوش به فرمان معظم له باشیم در جهان جایگاه بالایی خواهیم داشت و همه کشور ها در برابر ایران سر سازگاری خواهند داشت و رمز پیروزی ما در همه امور در خط ولایت و پشتیبان ولایت فقیه بودن می باشد.

در پایان خاطره ای از شهید محمود طاهری زاده و رشادت های این شهید در لبنان بیان نمود.

قابل ذکر است هر جمعه بیاد یکی از شهداء بخش زارچ این مراسمات در میدان شهداء در مجاورت پایگاه شهداء محل اعزام رزمندگان و شهداء به جبهه های حق علیه باطل برگزار می گردد.


ارسال نظرات