معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها برای نفوذ دنبال یارگیری از جریانی موسوم به میانه رو هستند زیرا در این جریان عده‌ای سقوط کردند و عده‌ای هم منحرف شدند.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار رسول سنایی‌راد امروز در جمع پاسداران لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه با دسیسه های مختلف بدنبال تهی کردن انقلابی گری در ایران است اظهار کرد: دشمن در توطئه ای جدید بدنبال آن است تا نظام اسلامی را از ماهیت دینی و انقلابی تهی کند.

وی سلامت، پاکدستی، ایثار و ... را از معیارهای انقلاب برشمرد و یادآور شد: انقلابی گری و نگهداری از انقلاب با محافظه کاری امکان پذیر نیست.  

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفاظت از انقلاب را از دغدغه های همه مسئولین بیان کرد و گفت: انقلابی ماندن الزاماتی دارد و اگر بخواهیم محافظه کار نشویم عقب خواهیم ماند.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ دشمن تصریح کرد: دشمن در نفوذ در سطح توده مردم دنبال تغییر باور، در سطح مسئولین دنبال تغییر محاسبات و در سطح نخبگان به دنبال تنظیم دستگاه محاسبات است و ما باید هشیار باشیم.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه از ضرورت‌های انجام نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن داشتن بنیه اعتقادی و شناخت دقیق دشمنان و جریانات انحرافی و وابسته به دشمن است گفت: ایمان محکم و بصیرت نافذ به مثابه دو بال برای عمل صالح و انقلابی پاسداران است.

وی با بیان اینکه برای عبور از نفوذ، تدبیر رهبری در عمل و اقدام به اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها برای نفوذ دنبال یارگیری از جریانی موسوم به میانه رو هستند زیرا در این جریان عده‌ای سقوط کردند و عده‌ای هم منحرف شدند.

ارسال نظرات