خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس اموزش و پرورش آذربایجان شرقی در دیدار روسای بسیج دانش آموزی کشور با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: باید با همدلی و یکدلی بین مسئولان، دانش آموزانی تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب باشند.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۱۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی با تاکید به اینکه نظام تعلیم و تربیت از ستاد تا کف کلاس درس دارای برنامه است، استفاده حداکثری از امکانات و منابع موجود و ایجادظرفیت های جدید را دو رویکرد اصلی آموزش و پرورش برای تربیت آینده سازان این مملکت برشمرد.

وی با تاکید بر ایجاد ظرفیت های جدید در دل روستاهای استان، یادآوری کرد: با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس کشور، شاهد اجرای این سند در سراسر استان هستیم که به ارتقای جایگاه آموزشی و تربیتی دانش آموزان کمک می کند.

پاشایی با بیان اینکه 66 درصد دانش آموزان استان بسیجی هستند، افزود: این تعداد بسیجی در 51 حوزه مقاومت و 2870 واحد بسیج دانش آموزی فعالیت می کنند.

وی تقویت اردوهای راهیان نور، توجه به حوزه های دینی و علمی و اقناع دانش آموزان برای جذب حداکثری آن ها به حوزه های بسیج دانش آموزی را از جمله اهداف مورد نظر برای امسال دانست.

ارسال نظرات