مجتبی عبداللهی
رییس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
رییس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش های بانک مهر اقتصاد در حوزه اتخاذ سیاست های مالی و پولی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۰۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک مهراقتصاد ،  سلام امینی در  بازدید سرزده از سرپرستی بانک مهر اقتصاد ایلام و دیدار با رییس اداره امور شعب بیان کرد: خوشبختانه این بانک به عنوان نوک پیکان و در ارتباط با ارباب رجوع خیلی موفق عمل کرده است.

رییس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام به برنامه های بانکداری اسلامی اشاره کرد و افزود: تالیف کتاب معاملات بانکی، شرعی سازی قراردادها، پرداخت سود قطعی به مشتریان و اطلاع رسانی در خصوص بانکداری اسلامی از جمله برنامه های این بانک است.

نادری افزود: این بانک ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان را جزو اولویت های کاری خود قرار داده و از هرگونه طرح که منجر به اشتغالزایی شود، استقبال می کند.

وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد که جزو مجموعه سپاه و بسیج بوده همواره در تمامی زمینه های فعالیت خود با تاسی از تفکر بسیجی موفقیت های درخشانی را کسب کرده است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی از هرگونه طرح برای خدمات رسانی به مردم در بانک مهر اقتصاد حمایت می کنند.

امینی ابراز امیدواری کرد استان ایلام بتواند در عرصه اقتصادی همگام با سایر نقاط کشور به موفقیت های بزرگی دست یابد.

رییس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام نیز در این نشست گفت: 12 شعبه بانک مهر اقتصاد در این استان برای خدمات رسانی به مردم فعالیت می کنند.

افشار نادری بیان کرد: بانک مهر اقتصاد ایلام در زمینه جمع آوری نقدینگی های سرگردان جامعه بسیار موفق عمل کرده و امسال تاکنون مبلغ 900  میلیارد ریال در قالب سه هزار و 300 پرونده تسهیلات در بخش های مختلف به متقاضیان در شعب این استان پرداخت  شده است.

وی ادامه داد : این بانک همچنین ارائه تسهیلات در حوزه طرح های اقتصاد مقاومتی را با نظارت بسیج سازندگی سپاه استان در اولویت کاری خود قرار داده است.

ارسال نظرات