خبرهای داغ:
در دیدار از خانواده شهید محمد حاجی پور عنوان شد:

دیدار با خانواده های معظم شهدا باید سرلوحه امور مسوولان باشد

اعضای حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) حوزه کوثر(س) ناحیه امام رضا(ع) با خانواده شهید محمد حاجی پور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۷۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

دیدار با خانواده های معظم شهدا باید سرلوحه امور مسوولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم نادری فرمانده حوزه کوثر(س)گفت: آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان باید بدانند که در دوران دفاع مقدس والدین شهدا با چه صبر و فداکاری منحصر به فردی فرزندان خود را به جبهه ها می فرستادند تا از کیان ایران زمین دفاع کنند.

نادری به نقش والدین در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به عنوان اسوه در نظام های سیاسی جهان، مرهون رشادت رزمندگان و مجاهدت ایثارگران است.

وي دیدار و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا را تکلیف مسوولان دانست و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا باید سرلوحه امور مسوولان باشد.

فرمانده حوزه کوثر(س)بیان کرد: خانواده های معظم شهدا هیچ نیازی به مسئولان ندارند اما مسئولان باید با دیدار از این عزیزان روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت کرده و خدمتگذاری بی منت را انجام دهند.

وي در ادامه با تاکید بر تقویت فضای ایثار و شهادت در جامعه به عنوان تنها راهکار عملی جهت بیمه شدن انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: وظیفه همه ما بزرگداشت مقام شهید و تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران است.

در این دیدار مادر شهید خاطراتی از شهید رابیان نمود که سفارش شهید به حجاب و نماز اول وقت و تبعیت از ولی فقیه را ویژگی بارز شهید دانست.

شهيد محمد حاجی پور اعزامي از بسيج در سال 1361 در عمليات بيت المقدس در خرمشهر به شهادت رسيدند.

ارسال نظرات