مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با «بسیج»:
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با «بسیج»: سردار پاشامحمدی گفت: اتحادیه های تعاونی عشایری تقویت دلالان از بین برود اولویت اصلی امروز عشایر حل مسائل اقتصادی عشایر دانست.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۵۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
سردار پاشامحمدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: زندگی عشایری را عین اقتصاد مقاومتی و تابلوی تمام نمای اقتصاد مقاومتی یاد کرد و خواستار حمایت و توجه ویژه مسئولان کشور بر این قشر زحمتکش شد.

وی با بیان اینکه شناسایی نخبگان عشایری به مسوولان کشور از اولویت ویژه‌ای برخوردار است افزود: سازمان بسیج عشایری  از نخبگان و سران عشایری برخوردار بوده است که در مجمع مرکزی و استانی حضور می‌یابند و موضوعاتی را درباره چگونگی فعالیت و مسائل پیش‌رو را مطرح می‌کنند.
 
  سردار پاشامحمدی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج عشایری  با برگزاری نشست ها و همایش ها، مشکلات و آسیب شناسی لازم در مورد جامعه عشایری را بررسی کرده و به مسئولان جهت حفظ جامعه عشایری ارجاع می‌دهد.

وی در خاتمه افزود: تقویت اتحادیه های تعاونی عشایری و توجه به محصولات عشایری، تاکید می‌شود و باید دلالان و واسطه های محصولات عشایری از بین برود و محصولات ارگانیک عشایری برندسازی شود ؛اولویت اصلی امروز عشایر حل مسائل اقتصادی عشایر دانست.
ارسال نظرات