خبرهای داغ:
با هدف تبیین جهاد کبیر

نشست سیاسی در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار شد.

نشست سیاسی با حضور کلیه گارکنان پایور و وظیفه با موضوع جهاد کبیر و اقتصاد مقاومتی
کد خبر: ۸۷۴۲۶۸۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،غلامحسین قادری از هادیان سیاسی استان در جمع کارکنان پایور و وظیفه ناحیه شاهین شهر و میمه بیان داشت:جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن و این جهاد کبیر در تمامی عرصه ها مانند فرهنگی،سیاسی ،اقتصادی و ... کاربرد دارد.

وی ادامه داد:مردم از کافران تبعیت نمیکنند منتهی کافران در صدند مردم را با سیاست،جنگ سخت و نرم و نفوذ اقتصادی به تبعیت بکشانند.واگر قرار است در برابر دشمن جهاد کبیر کنیم باید مقاومت کنیم،نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقدس بود که دشمن با استفاده از تمامی ظرفیت ها و ابزارهای موجود به دنبال به اطاعت کشاندن کشور ایران بود که با کمک خداوند و بصیرت و هوشیاری مردم و تقدیم هزاران شهید(فقط 18000 شهید ترور) و شهادت مسئولان عالی کشور موفق به تبعیت از خود نشد.

قادری ادامه داد:چون اقتصاد با زندگی 80 میلیون ایرانی مرتبط است، دشمن با فشار اقتصادی و تحریم امید به اطاعت کشاندن مردم را دارد و تنها راهکار مقابله با آن عملی کردن اقتصاد مقاومتی است. و اگر اقتصاد مقاومتی که مد نظر حضرت آقا(مد ظله العالی)است شکل بگیرد تمام مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.وی در پایان تصریح نمود وظیفه بسیج و سپاه در این شرایط مطالبه کردن اقتصاد مقاومتی و روشنگری در زمینه جهاد کبیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار