مسئول بسیج دانشجویی روزبه استان زنجان:
ولایتمداری، مهم ترین ویژگی یک جهادگر است و چیزی که امروز همه را متمایز کرده است همین ولایتمداری است.
کد خبر: ۸۷۴۲۶۸۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
مسئول بسیج دانشجویی روزبه استان زنجان گفت: از طرف بسیج دانشجویی یک اردوی جهادی برای ما پیش بینی شده که بمدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۳ الی ۲۳ شهریور ادامه دارد.

مدینه اکبری افزود: جهاد گران عمق مشکلات را در مناطق محروم می بینند و با مایه گذاشتن از خود در این مناطق خدمت رسانی می کنند بنابراین حضور گروه‌های جهادی در روستاها باید هدفمند بوده و به سازندگی آنها کمک کند باید حضور افراد در گروه‌ها منجر به تزریق فرهنگ کار و تلاش در مناطق محروم شود.

وی با اشاره به عرصه فعالیت گروهای جهادی در شهرستان طارم اظهار داشت: این گروهها در دو روستای این شهرستان بنامهای ولیدر و شقاقی چورزق در زمینه برنامه های پیش بینی شده فعالیت دارند.

اکبری تصریح کرد: برگزاری کلاسهای درمانی، آموزش خیاطی، زبان انگلیسی، احکام، آموزش هنرهای دستی، برگزاری کلاسهای شعر، داستان و تئاتر از جمله برنامه های قابل اجرا در حوزه خواهران می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی روزبه استان زنجان با اشارخ به سه ویژگی خدامحوری، تکلیف گرایی و ولایت مداری را یک جهادگر، خاطر نشان ساخت: ولایتمداری، مهم ترین ویژگی یک جهادگر است و چیزی که امروز همه را متمایز کرده است همین ولایتمداری است و فارغ از هر جریانی پیرو راه ولایت فقیه و خط انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال نظرات