طی اجرای طرح ارمغان مهر در روستای محروم جزیمق به 30 نفر از کودکان یک کیف مدرسه شامل لوازم تحریر و همچنین یک بسته حاوی لوازم بهداشتی اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۶۳۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،رئیس جمعیت هلال احمر زنجان با اشاره به اعزام کاروان سلامت این شهرستان به روستای محروم جزمیق کفت: در اجرای این کاروان که با مشارکت 15 نفر از داوطلبان و امدادگران و با حضور یک پزشک ،دو نفر پرستار و دو نفر تکنسین دارویی و یک ماما در روستای جزیمق که از دور افتاده ترین روستاهای استان زنجان در بخش قره پشتلو است برگزار ,و تعداد 190 نفر از روستائیان خدمات ویزیت و دارو و تست فشار و قند خون رایگان بهره مند شدند.

بابائی با اشاره به اجرای طرح ارمغان مهر در این روستا افزود: از دیگر برنامه های انجام شده توسط این کاروان سلامت می توان به طرح ارمغان مهر اشاره کرد که در این طرح به تعداد 30 نفر از کودکان این روستا یک کیف مدرسه شامل لوازم تحریر و همچنین یک بسته حاوی لوازم بهداشتی اهدا شد.

وی اظهارکرد: برای همین تعداد از کودکان این روستا کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه برگزار و سپس نحوه صحیح پناه گیری در مواقع بحرانی و زلزله با اجرای مانور زلزله به آنها آموزش داده شد.

ارسال نظرات