آل سعود اجازه نمی دهند هیئت حقیقت یاب این ماجرا را بررسی کنند، که این کوتاهی آل سعود نشان از بی لیاقتی و مقصر بودن است.
کد خبر: ۸۷۴۲۶۲۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام پنجم شیعیان فرا رسیدن سالروز شهادت فاجعه منا را هم گرامیداشت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از آل سعود به عنوان شجره خبیثه و ملعون یاد کرد قطعا تعبیر شایسته و زیبنده ای است.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به سالگرد قربانیان فاجعه منا افزود: حاجیان در عید قربان به جای اینکه قربانی کنند خود در حرم امن الهی قربانی شدند.

وی با اشاره به فاجعه منا اظهار داشت: این فاجعه عظیم در تاریخ ماندگار شد با توجه به اینکه یکسال از این فاجعه غم انگیز می گذرد آل سعود اجازه نمی دهند هیئت حقیقت یاب این ماجرا را بررسی کنند این کوتاهی خود نشان از بی لیاقتی و مقصر بودن حکام آل سعود در این ماجراست.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه جشن عاطفه ها در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد شایسته است تمامی خیرین و مردم جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت در محل های پیش بینی شده حضور یابند.

خطیب جمعه طارم فرا رسیدن روز عرفه و عید قربان را گرامیداشت و افزود: حاجیان در عید قربان به جای اینکه قربانی کنند خود در حرم امن الهی قربانی شدند بنابراین روز عرفه در روایات بنام یوم التربیت یا حرکات حجاج از مکه به سمت عرفات است.

صادقی پور به مقایسه رهبران الهی با رهبران ظالم پرداخت و گفت: حضرت امام حسین(ع) در روز عرفه احساس خطر کرد مکه را به سمت عرفه ترک کرد تا حرمت خانه خدا حفظ شود و از عرفات بسمت کربلا حرکت کرد ولی رهبران ظالم سعودی آنهایی هستند که در حرم امن الهی بارها مرتکب قتل و جنایت شدند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم از برگزاری نماز عید قربان در مصلی نماز جمعه شهرستان طارم خبر داد و افزود: شایسته است کلیه عاشقان و شیفتگان ائمه اطهار(ع) در چنین روزی که آغاز دهه امامت و ولایت است حضور گسترده داشته باشند.

ارسال نظرات