اردوی جهادی یک‌روزه با محوریت حلقه‌های صالحین برگزار شد+تصویر

اردوی جهادی بسیجیان ويژه اعضای پایگاه‌ مقاومت بسیج شهدای چهرقان در کمیجان به منظور خدمت رسانی به مردم روستای چهرقان این شهرستان و ساخت محلی مناسب برای تسهیل در امر فرش شستن اهالی روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۷۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اردوی یک‌روزه جهادی پایگاه شهدای روستای چهرقان با حضور 20 نفر از بسیجیان حلقه صالحین شهید "اکبر چهرقانی" برگزار شد.

روح الله یوسفی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهرقان با اشاره به برگزاری این اردو و حضور پرشور بسیجیان گفت: یکی از برنامه‌های ابلاغی پایگاه شهدا؛ اردوی جهادی یک روزه است.

وی افزود: در جلسه ای که با هیئت امنا مسجد و دهیاری روستا برگزار شد تصمیم بر آن شد که اردوی جهادی به همت بسیجیان در عرصه خدمت رسانی به مردم روستا برگزار شد و برای این امر بسیجیان به لایه روبی قنات، شستشوی حسینیه و ساخت محل شستن فرش در کنار چشمه روستا بپردازند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهرقان تصریح کرد: در این اردوی جهادی 20 نفر از بسیجیان حلقه صالحین شهید "اکبر چهرقانی" و دهیاری روستا به خاطر نبودن مکان مناسب جهت شستن فرش در کنار قنات روستا در راستای ایجاد آسایش برای مردم روستا اقدام به ساخت محل شستن فرش کردند.

یوسفی افزود: ابتدا بهترین محل در کنار قنات شناسای و بعد از تسطیع و سنگ چینی محل مورد نظر بتن‌ریزی شد و تحویل مردم روستا گردید.

وی با اشاره به حضور در این اردوها یک کار جهادی است، گفت: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید.

فرمانده پایگاه مقاومت ببسیج شهدای چهرقان در پایان متذکر شد: بسیج سازندگی از طریق اردوهای جهادی نقشی موثر در عرصه اقتصادی داشته و در واقع این اردوها زمینه‌ساز تقویت بنیه اقتصادی کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار