به همت سپاه ناحیه مقاومت کمیجان صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی مسئولین در حوزه های مقاومت بسیج

کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران فرهنگی حوزه و پایگاه در حسینیه ناحیه مقاومت کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۵۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران فرهنگی حوزه و پایگاه در حسینیه ناحیه مقاومت کمیجان با حضور مسئولین فرهنگی برگزار شد.

این کارگاه که با حضور مدیران فرهنگی حوزه و پایگاه های بسیج تابعه برگزار شد کارشناس مسائل فرهنگی به بررسی مسائل مرتبط با جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی پرداخت.

حجت‌الاسلام حمیدرضا بشیری کارشناس جنگ نرم با ااشره به مباحث جنگ نرم گفت: اولین راهکار در جنگ نرم  معناشناسی و مبناشناسی است.

وی افزود: جنگ به سه دسته جنگ سخت، نیمه سخت و نرم تقسیم می گردد که به تبع هر یک اهداف خاص خود را دنبال می‌کنند؛ در جنگ سخت تصرف خاک و تمامیت ارضی هدف است و در جنگ نیمه سخت ترویج شیوه زندگی و آداب و رسوم  و به یک معنا فرهنگ سلطه‌گر در کشور زیر سلطه از سوی کشور سلطه‌گر دنبال می‌شود.

حج‌الاسلام بشیری هدف از جنگ نرم را تصرف ذهن و قلب دانست و گفت: هدف از جنگ نرم تصرف ذهن از راه حب و بغض و شک و یقین است.

کارشناس مسائل جنگ نرم با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن جمهوری اسلامی قصد دارد با تسلط بر ذهن و قلب جوانان، آنان را از آرمان‌های بلند انقلاب جدا سازد و اهداف خود را پیش ببرد.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای عمر با برکت انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف نظام اسلامی بوده‌اند اما بیداری امت همیشه در صحنه و خداجوی ایران اسلامی، باعث می‌شود تا در هر برهه از تاریخ انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات