خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: در مورد عدم وجود ارتش ژاپن و آلمان باید گفت آنها بعد از جنگ جهانی از آن محروم شده‌اند و آقایی که چنین ادعایی دارند، می‌توانند یک‌روز بدون ۲۰ تا ۳۰ محافظ خود از خانه خارج شود؟
کد خبر: ۸۷۴۲۵۱۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
مسئولی که از قوای نظامی انتقاد می‌کند، می‌تواند یک روز بدون محافظ از خانه خارج شود؟
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در ساختمان آیت‌الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اظهار داشت: این هفته با رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه از ساعت 9 صبح در بلوار پیامبراعظم و با حضور و نمایش پیاده، موتوری و تجهیزات آغاز  می‌شود.

وی بابیان اینکه نمایشگاه "یاد یاران" همچون سال‌های گذشته از 31 شهریورماه هم‌زمان با آغاز جنگ تحمیلی شروع به‌کار خواهد کرد، افزود: این نمایشگاه در حدفاصل شهرک قدس و مسجد مقدس جمکران پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود و در آن رزمایش نمایشی "عملیات مسلم بن عقیل" اجرا  می‌شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس و برگزاری غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور آحاد مردم و نیروهای مسلح از ساعت 7 روز جمعه دوم مهرماه در قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت نیروهای مسلح در نماز جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگری‌های خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، اعزام راویان و رزمندگان دفاع مقدس به مدارس، مساجد‌، حوزه  و پایگاه‌های قم از دیگر اقدامات در هفته دفاع مقدس است.

احمدی خاطرنشان کرد: در این هفته شاهد تولید و پخش مستندهای تلویزیونی، برگزاری مراسمات یادواره شهدا در دانشگاه‌ها، مدارس و پایگاه‌ها، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و کتاب‌خوانی خواهیم بود.

وی به اعزام راهیان نور دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: در روز دهم مهرماه با حضور مقامات ارشد کشوری از آموزش‌وپرورش و سپاه افتتاحیه اعزام راهیان نور دانش‌آموزی در قم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد: مطابق سنوات گذشته امسال نیز در محل نمایشگاه شاهد بازسازی واقعه بزرگ غدیر خواهیم بود که علاوه بر این محل در کنار مزار شهدای گمنام بخش قنوات نیز این بازسازی انجام خواهد پذیرفت.

وی در پاسخ به یکی از مسئولان که گفته بود کشور به نیروهای نظامی نیاز ندارد، گفت: در مورد عدم وجود ارتش ژاپن و آلمان باید گفت آن‌ها بعد از جنگ جهانی از آن محروم شده‌اند و آقایی که چنین ادعایی دارد، می‌تواند یک‌روز بدون 20 تا 30 محافظ خود از خانه خارج شود؟

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم ادامه داد: همان‌طوری که برای خودشان محافظ ضروری است، عزت و امنیت کشور هم در گرو داشتن نیروهای نظامی است، اگر قدرت دفاعی نبود، الآن به‌جای اینکه 2000 هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر بجنگیم، در کشور باید از نوامیس خود دفاع می‌کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها