خبرهای داغ:
مسئول اردویی،گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبرداد

اعزام 65نفر از بسیجیان شهرستان درمیان به راهیان نور غرب در تابستان امسال

مسئول اردویی،گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: در تابستان سال جاری 65نفر از بسیجیان در غالب یک دستگاه اتوبوس و شش خودروی شخصی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۴۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ قربانپورهدف از  حرکت بزرگ و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی را انتقال ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یاد آوری حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان و اظهار داشت:  این حرکت بزرگ بیعتی با امام راحل ، شهدا و ولایت است .

وی افزود: ما باید با گسترش این گونه حرکتهای ارزشی و فرهنگی از نفوذ دشمن بر افکار و بینش جوانان جلوگیری کنیم راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده و خنثی کننده جنگ نرم دشمن در تداوم حرکت فرهنگی کربلای سرخ عاشورایی است.

 مسئول اردویی،گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان  ادامه داد:از دیگر  اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور را ایجاد پیوند بین نسل ایثار، شهادت و دفاع مقدس با نسل‌های امروز و آینده است.

وی ادامه داد: برای انتقال این فرهنگ به جوانان باید آنها را به جایی ببریم که گذشت و ایثار در آن رخ داده است و تمام خاک آن منطقه پر از شور و معنویت بوده و نام راهیان نور هم به منزله این گذشت و معنویت است.

وی افزود: جوانان غیور ایرانی با فرهنگ شهید و شهادت از میهن اسلامی دفاع کردند و به واسطه همین خون‌های پاکی که به پای نظام و انقلاب ریخته شد امروز دشمنان مایوس و ناامید هستند.

غلامپور با بیان اینکه همه ما امانتدار خون شهدا هستیم وبرگزاری راهیان نور که یک حرکت فرهنگی گسترده است ، گفت:  در گسترش آرمان‌های امام و شهدا و حفظ دستاوردهای نظام بسیار مهم است

وی با بیان اینکه یکی از اصولی که در مکتب انسان سازی اسلام هست تکلیف گرایی می باشد ، عنوان کرد:  خداوند آن را برعهده انسانها گذاشته است و شهدا در هشت سال دفاع مقدس آن را در عمل با ایثار و رشادتهای خود  برای ما نشان دادند.

وی ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و تکلیف خود را نسبت به اسلام به درستی انجام دهیم باید با اخلاص، بصیرت و عمل به موقع همراه با ولایت کنیم

مسئول اردویی،گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: در تابستان سال جاری 65نفر از بسیجیان در غالب یک دستگاه اتوبوس و شش خودروی شخصی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند..

وی در پایان از اعزام کاروان راهیان نور دانش اموزی در مهرماه سال جاری  خبر داد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار