مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زاهدان گفت: اصحاب رسانه انسانهایی مقتدر وآگاه وهوشیارهستند که در خط مقدم از ارزشها وآرمانهای انقلاب اسلامی حراست وپاسداری می کنند
کد خبر: ۸۷۴۲۴۴۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :حجت الاسلام والمسلمین عقیل فرمانی در نخستین دوره طرح ولایت بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان که با حضور خبرنگاران وفعالان عرصه رسانه در مهمانسرای سپاه سلمان برگزارشد اظهار داشت: خبرنگا ران با قلم خود از ارزشها و آرمانهای انقلاب دفاع کنند زیرا انقلاب 39 سال با اقتدار و صلابت پرچم اسلام را در دنیای استکبار برافراشته نگه داشته  است .
ویبا اشاره به این مطلب که ا صحاب رسانه انسانهایی مقتدر ،آگاه وهوشیارهستند که در خط مقدم از ارزشها وآرمانهای انقلاب اسلامی حراست وپاسداری می کنند افزود: امروزکشوری مثل امریکا در حوزه خلیج فارس نفوذ کرده است و می خواهد از این طریق بر ملت ایران سلطه پیدا کند اما خود نیز به این نتیجه رسیده است که هیج زمان نمیتواند به اهداف خود در منطقه دست یابد.
وی تصریح کرد: وجود تسهیلات جنگی در منطقه و خرید این تجهیزات توسط کشورهای عربی از جمله تلاش های دشمنان در منطقه است تسهیلاتی که پس از خرید برای ریختن خون افراد بی گناه وزنان و کودکان بکار گرفته می شودو امروز ملت ایران به مانعی بزرک برای دشمنان در منطقه تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: برخی کشورهای همسایه به ابزاری برای تحقق اهداف دشمنان در منطقه تبدیل شده اند و درسایه اقتدار و هدایت فرماندهی مقتدرانه مقام معظم رهبری امروز ایران به جزیره ای امن تبدیل شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زاهدان بیان کرد: عزت و اقتداری که امروزایران دارد بر محورولایت وعقبه مردمی است زیرا ملت و مردم در تمام عرصه هادر صحنه هستند و با پیروی ار فرمایشات مقام معظم رهبری اقتدار و عزت ایران را در عرصه های ملی و بین المللی رقم زده اند.
وی گفت: در حالی کشور ما امنیت آرامش دارد که کشورهایی مانند افغانستان و پاکستان  سوریه و لبنان  دستخوش ناامنی هستندو امنیت امروز را باید قدر دانست و اصحاب رسانه نیز به عنوان نخبه گان جامعه درخط مقدم حق علیه باطل حضور داشته باشند.
ارسال نظرات