خبرهای داغ:
دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر فردوس خبر داد
بیش از 30 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت در شهرستان فردوس اجرا می گردد .
کد خبر: ۸۷۴۲۴۰۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

سید شرف‌‌الدین اختر اظهار داشت: غدیر یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های پیامبر اسلام (ص) برای دوام، عزت و شکوه اسلام است و رمز عید بودن«غدیر»، کمال دین و اتمام نعمت در سایه‏ تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت‏ است.

وی غدیر را سند فضیلت امام علی(ع) دانست و گفت: حادثه غدیر نشان داد که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سند بر فضیلت و برتری حضرت علی(ع) بر تمام صحابه و یاران پیامبر اسلام(ص) در آن زمان بوده است و مهم‌‌ترین پیام این حادثه بزرگ این بود که اگر کسی این قابلیت و لیاقت را می‌داشت، او انتخاب می‌شد بنابراین غدیر گویای فضیلت و برتری در تمام ابعاد وجود مقدس حضرت علی(ع) است.

برگزاری جشن محوری ولایت با حضور سخنران کشوری در فردوس

دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر فردوس از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود: برگزاری دعای عرفه در مسجد جامع قدیم و مصلی نماز جمعه، برگزاری نماز عید قربان در مصلی نماز جمعه، افتتاح خانه قرآنی در باغشهر اسلامیه، برگزاری مسابقه خطبه غدیر، برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان و دانشگاهیان و همایش شکوفه‌های قرآنی ویژه نونهالان و نوجوانان همراه با برپایی ایستگاه نقاشی از جمله این برنامه‌ها است.

اختر، برگزاری دعای کمیل به یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم و شهدای مظلوم منا، برگزاری مسابقه اتومبیل‌رانی ویژه خواهران، برگزاری جشن مردمی و خیابانی محله‌ای پیروان ولایت، برگزاری جشن شیفتگان ولایت ویژه خواهران و عیادت از بیماران را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه امامت و ولایت در شهرستان فردوس عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری همایش سادات در محل هیات سادات فردوس خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ محوری ولایت با حضور سخنران کشوری، همایش طلاب، خانواده‌ شهدا، قاریان، مداحان، حلقه‌های صالحین هیأت امنای هیئات مذهبی و مساجد، نورافشانی شب عید غدیر، دیدار با سادات و اجرای مراسم عقد اخوت و نیز برگزاری جشن ولایت در باغستان علیا نیز از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در فردوس است.

دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر فردوس از افتتاح دو باب واحد مسکونی توسط موسسه خیریه امام زمان(عج) در دهه امامت و ولایت خبر داد و یادآور شد: در دهه امامت و ولایت همچنین جشن اختتامیه کلاس‌های تابستانی کانون فرهنگی، هنری زائران مهدی(عج) نیز در محل پارک دلگشا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها