خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی؛

جشنواره تئاتر استانی با حضور 9 اثر برگزار می شود/ تخفیف 30 درصدی در نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی با حضور 9 اثر برتر این رشته در ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۵۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استانی اظهر داشت: این دوره از جشنواره روز 24 شهریورماه ور تالار وحدت آغاز می شود.

وی افزود: در این دو ه اثرهایی از شهرستان های ارومیه، پیرانشهر، سلماس، نقده، بوکان حاضر هستند که اثر رتر جشنواره به جشنواره کشوری تئاتر فج معرفی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به اینه شهرستان های سلماس و پیرانشهر ریا نخستین بار د این جشنواره اثر ارائه کرده اند، بیان داشت: اختتامیه جشنواره نیز روز 26 شهریورماه برگزار می شود.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب سراسری کتاب ارومیه نیز عنوان کرد: چهاردهمین دوره این نمایشگاه روزهای 29 شهریور تا دوم مهرماه برگزار می شود.

این مسئول همچنین اذعان کرد: در این نمایشگاه 135 ناشر بصورت مستقیم، 107 ناشر با اعطای نمایندگی، 65 ناشر فروش متمرکز کشوری و نیز 20 ناشر استانی حاضر خواهند بود.

کریمی، تعداد غرفه های نمایشگاه چهاردهم کتاب ارومیه را بیش از 170 مورد خواند و گفت: در این نمایشگاه حداقل تخفیف ارائه شده 30 درصد است که توسط ارشاد استان، معاونت فرهنگی وزارت و نیز ناشران ارائه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر و 16 عصر تا 20 شب پذیرای عاشقان کتاب خواهد بود.

ارسال نظرات