کارشناس مسائل سیاسی در همایش طلایه داران بصیرت مطرح کرد؛

اهمیت بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص نفوذ در آستانه انتخابات

کارشناس مسائل سیاسی در همایش طلایه داران بصیرت با اشاره به اینکه دیدار رهبری با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در آستانه انتخابات امری غیرمتعارف بود و بیانات ایشان موضوع را حساس تر کرد، ابراز کرد: معظم له در این دیدار تاکید کردند که ما فقط به دوقطبی انقلابی و غیرانقلابی اعتقاد داریم نه دوقطبی های کاذبی که دشمن بر ما تحمیل می کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۵۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،  ناصر قره باغی، کارشناس مسائل سیاسی، در همایش طلایه داران بصیرت با محوریت نقش روحانیت در تحقق انقلابی فکر کردن، انقلابی ماندن و عمل کردن، در جمع روحانیون و طلاب استان کرمان با تاکید بر جدی بودن جریان نفوذ گفت: از شروع جنگ بین دو جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت آدم، نفوذ امری جدی است که شدید ترین ضربات را به جبهه حق زده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف با بیان اینکه جامعه هنوز کشش درک نفوذ را ندارد، تصریح کرد: رهبری بحث نفاق و انواع آن را مطرح کرده و نفوذ را حضور و رخنه عوامل دشمن در درون جبهه خودی دانستند.

اهمیت بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص نفوذ در آستانه انتخابات

وی با اشاره به اینکه دیدار رهبری با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی  در آستانه انتخابات امری غیرمتعارف بود و بیانات ایشان موضوع را حساس تر کرد، ابراز کرد: معظم له در این دیدار تاکید کردند که ما فقط به دوقطبی انقلابی و غیرانقلابی اعتقاد داریم نه دوقطبی های کاذبی که دشمن بر ما تحمیل می کند.

قره باغی ادامه داد: ایشان در بیانات خود در دیدار با مردم نجف آباد هم نسبت به نفوذ و آینده نظام هشدار دادند و فرمودند باید مقابل جریان غیرانقلابی درون حاکمیت محکم ایستاد این یعنی جریان نفوذی در حاکمیت نفوذ کرده است.

وی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب در مقاطع حساس فرمایشات راهبردی مطرح می کنند، بیان کرد: معظم له درپایان دوره دوم اصلاحات فرمودند شاید دشمن توانسته باشد عوامل خود را در درون حاکمیت نفوذ دهد اما بداند کاری از پیش نخواهد برد. اینکه ایشان از واژه "شاید”استفاده می کنند برای ما به معنی حتما است چرا که ایشان برخلاف دیگران شرعاً مقید هستند که با وجود شواهد قطعی احتیاط می کنند.

دستاوردهای فتنه از خسارات آن بزرگتر است به شرط آنکه خواص را بیدار کند

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ایشان در جایگاه رفیعی هستند که چشم جامعه به دهان ایشان است پس سخنان ایشان بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: بحث نفوذ در حاکمیت جدی است و هرچه جلوتر می رویم جدی تر می شود و عوامل نفوذی برجسته شده  ورو می شوند که این خاصیت فتنه است؛ در آخرالزمان فتنه ها پیچیده تر و پی در پی تر می شود.

قره باغی عنوان کرد: فتنه خسارت و تبعات زیادی دارد که نیروهای انقلابی و مجاهدین را دچار تزلزل می کند اما به استناد فرمایشات ائمه و معصومین، فتنه گریز ناپذیر است اما دستاوردهای آن بزرگتر از خسارت هاست به شرط آنکه ونخبگان  را بیدار کند!

وی خاطرنشان کرد: فتنه لازم است تا مشخص شود چه کسی صادق است و چه کسی دروغ می گوید چرا که راسخین در ایمان با فتنه مشخص می شوند.

نقش پررنگ روحانیت در حفظ انقلاب یا آسیب زدن به آن

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ما به ویژه قشر روحانیت باید در مقابل فتنه ها حساس باشیم تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرمود تنها قشری که می تواند کشور را نجات دهد، روحانیت است که این حرف امام مسئولیت را زیاد می کند از سوی دیگر فرمود تنها قشری که می تواند به انقلاب ضربه بزند، روحانیت است، به همین دلیل دشمن سرمایه گذاری ویژه بر روی این قشر کرده است.

قره باغی اذعان داشت: یکی از اصلی ترین موسسات متمرکز در بحث براندازی انقلاب اسلامی در سال ۲۰۰۵ سندی منتشر کرد که تصریح می کند باید به حوزه علمیه ،علما، روحانیت و به ویژه مراجع و فرزندانشان نزدیک شویم و آنها را با غرب آشنا کنیم.

وی افزود: امروز با نگاهی سرانگشتی به آقازاده ها می بینیم برخی از آنها حتی پدران خود را هم مسئله دار کردند.

شعار تغییر آمریکا، رهبر را نگران تر و بی بصیرت ها را آرامتر کرد

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: یک روز پس از ۹ دی یکی از افسران MI6 مقاله ای با این آغاز نوشت که حرکت مردم در ۹ دی نشان داد هنوز نظام از پایگاه مردمی برخوردار است لذا نمی شود با روش های سابق آن را براندازی کرد وبه مقامات غربی توصیه کرد باید از رفتار گذشته خود با مردم ایران عذرخواهی کنید لذا با شعار تغییر عده ای را تحت تاثیر قرار دادند.

قره باغی گفت: رهبری هشدار دادند فریب دشمن را که با شعار تغییر جلو می آید نخورید چرا که شعار تغییر رهبری را نگران تر و بی بصیرت ها را آرام تر کرد؛ ایشان فرمودند آنها در راس تغییر رفتار خواهند گفت به ملت مظلوم لبنان و عراق وجاهای دیگر کاری نداشته باشید؛ آیا اگر فقط همین رفتار را تغییر دهیم چیزی از انقلاب باقی می ماند که نگران تغییر ساختارش باشیم؟؟

سخنان هاشمی رفسنجانی در این مقطع نشان از توطئه بزرگ دارد

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید براینکه اتفاقات اخیر مانند احیای منافقین، تحرکات تروریست های دهه اول ونبش قبر سخنان عباسی در خصوص ارتش نشانه است، با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی درخصوص حذف نیروهای نظامی کشور عنوان کرد: این سخنان در این مقطع نشانه یک توطئه بزرگ است که به احتمال زیاد امثال هاشمی از آن مطلع نیستند و برای انها تصمیم سازی می شود که همان مصداق نفوذ در مراکز تصمیم ساز به فرموده رهبری است.

قره باغی بیان کرد: ما از ابتدای انقلاب با جریان نفوذ دست و پنجه نرم کردیم و ضربات اساسی به ما زده است.

خلاصه شدن کارکرد و ماموریت فتنه در کلمه "فتن”/ فتنه، تفرقه و ناکارامدسازی ابزارهای دشمن در مقابله با نظام

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ماموریت و کارکرد جریان فتنه را در لغت "فتن” خلاصه می کنم، تصریح کرد: حرف "ف” در کلمه فتن یعنی فسادسازی، فاسد سازی و فاسد نمایی؛ تلاش دشمن در این است که فساد ایجاد کند یا مسئولی را انتخاب کرده و با فاسد کردن آن خراشی به چهره معنوی انقلاب بزنند؛ اگر هم حریف نشدند، او را فاسد نشان می دهند و این فاسد سازی در زمینه های فکری، اخلاقی و اقتصادی است که باایجاد فساد در هر زمینه، سایر هم به دنبال آن می اید.

وی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری در کرسی درس خارج خود مبنی براینکه مهم ترین نقش حوزه های علمیه مقابله با نقشه دین زدایی و عفت زدایی است،  خاطرنشان کرد: امروز عفت زدایی نه تنها در جامعه بلکه در بین مسئولین وجود دارد و می بینیم کسانی که بایدسینه سر کنند، فساد می کنند.

قره باغی حرف "ت” در واژه فتن را تفرقه دانست و یادآور شد: امروز برخی در تلاشند تا بین نیروهای انقلابی و حاکمیت، نخبگان و حاکمیت و مردم و نیروهای انقلابی تفرقه ایجاد کنند

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حرف "ن” در واژه فتن به معنی ناکارامدسازی است؛ مدیری که فساد کند یا از فساد حمایت نماید و فسادساز باشد؛ مسئولی که رفتار تفرقه آمیر دارد یا در مقابل تفقه سکوت می کند؛ مدیری که ناکارامد است و به دستور دین عمل نمی کند که اگر لیاقت پستی را ندارد باید آن را ترک کند در غیر این صورت خائن است.

قره باغی در پایان خاطرنشان کرد: نفوذ بسیار ظریف است اما تاثیر بسیار زیادی دارد؛ از همه خطرناک تر این است که در بین سپاه و روحانیت نفوذ کنند.

ارسال نظرات