خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:یکی از سنت های حسنه وسفارش شده پیامبر اسلام (ص)و اهل بیت (ع) اجرای ذبح گوسفند بعداز مراسم نماز عید قربان است که امسال درهندیجان ذبح گوسفند انجام وگوشت آن دربین نیازمندان و خانواده های بی سرپرست توزیع خواهدشد.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور شب صبح شنبه در گفت وگو باخبرنگار بسیج درهندیجان اظهار کرد:امسال مراسم  نمازعید قربان در هندیجان باشکوه خاصی برگزار می شود که در این مراسم یاد وخاطره شهدای منا و مکه زنده نگه داشته می شود.

وی افزود:در سال گذشته به علت بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود وهابی جنایتکار بیش از ۵۰۰نفرحاجی ایرانی در خانه خدا و منا به شهادت رسیدند.

وی بابیان برگزاری مراسم دعای عرفه گفت:مراسم دعای عرفه همزمان با حجاج خانه خدا در سراسرایران با هزاران نفر برگزارو برای نجات مظلومان جهان دعا می شود.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:از مردم مظلوم بحرین حمایت می شود و جنایات آل خلیفه دست نشانده وهابیان آل سعود رامحکوم می کنیم و از مجامع بین الملل خواستار حمایت از شیخ  عیسی قاسم هستیم.

وی با اشاره به بیداری مسلمانان جهان بیان کرد:مسلمانان جهان در یک آزمون بزرگ قرار دارند با توکل برخدا و پیروی از دستورات خداوند وبا اتحاد دشمنان اسلام و عوامل جنایتکار وهابی آل سعود و آل خلیفه و رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهندشد.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها