خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی
در نشست شورای اداری شهرستان اسفراین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: بازار مصرف در کشور و سایر کشورهای همسایه می تواند عامل موجب سرعت و شتاب در تحقق اقتصاد مقاومتی شود
کد خبر: ۸۷۴۲۳۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نشست شورای اداری شهرستان اسفراین با اشاره به رسالت اقتصاد مقاومتی گفت : حفظ وحدت تنها نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سردار سرتیپ پاسدار «سید حسن مرتضوی» افزود: منابع و مواد اولیه ارزان قیمت در کشور یکی از مقدمات اجرای اقتصاد مقاومتی است که می تواند موجب تقویب آن شود.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی و نیروی کار ارزان از دیگر بسترهایی است که در کشور وجود دارد که می تواند موجب تقویب اقتصاد مقاومتی شود.

وی با بیان اینکه  سرگردانی نقدینگی دیگر فرصتی است که می تواند اجرای اقتصاد مقاومتی را تقویب بخشد، گفت: بازار مصرف در کشور و سایر کشورهای همسایه می تواند عامل موجب سرعت و شتاب در تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

وی همه فعالان عرصه تولید را دعوت به مطالبه گیری از مسئولان و متولیان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی می تواند مشکل بیکاری را که معضل جدی برای جوانان است، حل نماید.

سردار «مرتضوی» با بیان اینکه سر سفره نظام اسلامی نشسته‌ام و نباید با ناسپاسی به نظام آسیب برسانیم، تصریح کرد: امسال سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است لذا باید مسئولان در پایان سال آماده ارائه گزارش مطلوب به مردم و رهبری باشند.

وی با بیان اینکه همواره دغدغه های مقام معظم رهبری اولویت های نظام را مشخص می کند، بیان کرد: همه باید برای تحقق عملی اقتصاد  مقاومتی گام مصمم و جدی بردارند و هیچ مسئولی حق ندارد در برابر تحقق اقتصاد مقاومتی مانع شود.

وی اقتصاد مقاومتی را شفاف ترین نسخه انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی توصیف و تصریح کرد: نباید با نسخه های قدیمی درمان اقتصاد را محک بزنیم.

وی با بیان اینکه سالانه 143 هزار تن ار محصولات کشاورزی استان زائل می شود، گفت: سهم اسفراین از نابودی تولیدات کشاورزی 37 هزار تن است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اکنون نظام های سلطه و استکباری به سختی به منافع خودشان علیه جمهوری اسلامی ایران دست پیدا می کنند به طوری که امروز ایران اسلامی یک عنصر اساسی در ارائه راهکار برای گشایش گره های منطقه ای است.

سردار «سید حسن مرتضوی» افزود: امروز ایران در پایتخت 5 کشور عربی صاحب نفوذ و اختیار است که بغداد، بیروت، دمشق، صنعا و غزه پایتخت این دولت های منطقه ای است.

وی تصریح کرد: وجود آرمان در همزمانی صف کشی دشمنان سرسخت می تواند عامل توفیق یک نظام شود.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان ما در برابر تحقق آرمان های نظام اسلمی که تحقق وصال به تمدن بزرگ اسلامی است صف آرایی کرده اند.

سردار «مرتضوی» عنوان کرد: همه استقلال نظام اسلامی را نشانه گرفته اند که اهتمام برای حفظ استقلال در عرصه های گوناگون وظیفه ای همگانی است.

وی اضافه کرد: با هدف حفظ استقلال نباید به لبخند، گفتار، پندار و کردار دشمن امید بست چرا که اینان همه پشت صحنه ای مکارانه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها