خبرهای داغ:
گزارشی کوتاه از فعالیت جهاد جوانان نسل سوم انقلاب؛

لبخند رضایت مردم، مُزد خدمت بی منت جوانان جهادگر بسیجی

دیروز جوانان پشت سنگر با توپ و خمپاره جواب دشمن بعثی را می‌دادند اما امروز نسل سوم انقلاب جانانه و با دلی عاشق وقت فراغت خود را در دل کوه‌ها و مناطق محروم با روحیه ایثار خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۹۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خدادادی ، فرمانده سپاه درمیان به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از اردوی گروه های جهادی دانشجویان بسیجی در روستاهای مرزی شهرستان درمیان بازدید کرد.

 

با گشت و گذاری در روستا متوجه شدیم که مشکلات مردم خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم و از حداقل ترین امکانات زندگی بعضا محروم هستند.

 

دیروز جوانان پشت سنگر با توپ و خمپاره جواب دشمن بعثی را می‌دادند اما امروز دانشجویان، جوانان و نوجوانان جانانه و با دلی عاشق وقت فراغت خود را در دل کوه‌ها و مناطق محروم و کورسپری کرده و هنر اصیلی را از روحیه ایثار به نمایش می‌گذارند.

 

چه تفاوتی است از اینکه تفنگ دست بگیری و شبانه فتح‌المبین و کربلای 5 را در خاک‌های شلمچه و طلائیه به باور آوری و یا با دستی خالی اما پر از عزم و اراده و تخصص گرد محرومیت را  کودکان, زنان و مردان روستایی کشورت برداری.

 

خشکسالی و نبود آب از مهمترین مشکلات مردم روستاهای مرزی درمیان بود به نحوی که  از بدو ورود ما به روستا و صحبت با مردم، اغلب آنان از مسئولین ناامید شده بودند و دل به ساخت و سازهایی که به همت دانشجویان بسیجی انجام می گرفت، بسته بودند.

 خدادادی: هدف اصلی نظام مقدس انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم است

خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان  در جمع گروه های جهادی شهرستان درمیان اظهار کرد: هدف اصلی نظام مقدس انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم است و خوشا به حال شما که این ماموریت و وظیفه به شما محول شده است؛ زیرا این کار از اجر و پاداش عظیمی در نزد خداوند برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی گام هایی در راستای اقتصاد مقاومتی و مصداق بارز اقدام و عمل است، ابراز کرد: بهره گیری از توان اردوهای جهادی ظرفیتی بزرگ برای رفع محرومیت هاست.

 

فرمانده سپاه درمیان در این بازدید از روند اجرای برنامه های گروه های مستقر در این مناطق بازدید و در جریان روند اجرای اردوهای جهادی قرار گرفت.

 

گفتنی است اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور 60 دانشجو به مدت 10 روز در روستاهای مرزی درمیان دایر است و در این مدت خدمات آموزشی، فرهنگی، عمرانی، مشاوره و بهداشتی به مردم روستا ارایه می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها