خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه نهاد مقدسی مانند سپاه توسط تعدادی از بانک‌های داخلی مطابق لیست‌های بین‌المللی تروریست شناخته شده و تحریم شود تاسف‌آور است، هیچ کشوری نیروهای امنیتی و قهرمانان ملی خود را در لیست تحریم‌ قرار نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۸۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، روح الله حضرت‌پور قرار داد موسوم به FATF را در تضاد با استقلال و عزت جمهوری اسلامی خواند و اظهار داشت: مردم امیدوار بودند که با اجرای برجام به سرعت تحریم‌های ظالمانه رفع شود، اما متاسفانه هم اکنون شاهد گسترش دامنه تحریم‌ها توسط نهادهای داخلی هستیم.

عضو کمسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه نهاد مقدسی مانند سپاه که بنابر فرمایش حضرت امام، حیات انقلاب مدیون این نهاد شریف است، توسط تعدادی از بانک‌های داخلی مطابق لیست‌های بین‌المللی تروریست شناخته شده و تحریم شود واقعا تاسف‌آور است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ کشوری در جهان نیروهای امنیتی و قهرمانان ملی خود را در لیست تحریم‌ها قرار نمی‌دهد.

حضرت‌پور گفت: اخیرا در خبرها اعلام شده که قرار است یک نرم افزار آمریکایی بر روی سیستم بانکی نصب شود که با توجه به سوابق حملات خارجی به زیر ساخت‌های سایبری کشور، ساده لوحانه به نظر می‌رسد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه توافق نامه‌ها و قرار دادهای مهم بین‌المللی باید به تصویب مجلس برسد تصریح کرد: خواستار بررسی دقیق FATF در کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت هستیم.

وی ضمن تاکید بر هشدارهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن و بدعهدی آمریکا افزود: پس از بد عهدی‌های آمریکا در رفع تحریم‌ها، امیدواریم که دلسوزان نظام از گسترش نفوذ آمریکایی به داخل کشور جلوگیری کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تحریم چهره‌های انقلابی توسط نهادهای داخلی را تاسف آور خواند.

حضرت‌پور افزود: قرار دادن اطلاعات مهم بانکی کشور در اختیار مراکز خارجی تکمیل پروژه نفوذ به زیر ساخت‌های کشور است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی مبارزه با پولشویی را بهانه‌ای برای نفوذ به سیستم بانکی و تضعیف نهاد‌های انقلابی که مچ آمریکا را درمنطقه خوابانده‌اند دانست.

وی گفت: اینکه بعد از الحاق کشور ما به FATF مراحل رفع تحریم‌ها آغاز خواهد شد، با رفتار و بهانه تراشی‌های امریکا در ماه‌های گذشته در تضاد قرار دارد.

ارسال نظرات