رئیس مجمع بسیج استان کردستان گفت: مجمع بسیج استان کردستان سعی دارد با حضور بسیجیان عضو برای توسعه استان و رفع محرومیت‌های استان گام بردارد و با برنامه‌ریزی عمل کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۷۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید علی‌اصغر حسینی امروز در مجمع بسیج استان که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مردم ما چه در زمان جنگ و چه بعد از جنگ همواره نشان دادند که همراه انقلاب اسلامی هستند و در استقبال از مقام معظم رهبری در 22 اردیبهشت‌ماه 88 اوج ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

وی افزود: وجود ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در استان کردستان و تلاش این نهادها نیز امنیت و آرامشی برای استان ایجاد کرده‌اند که با همراهی بسیج و مردم به ارمغان آمده است.

وی خاطرنشان کرد: مجمع بسیج استان کردستان سعی دارد با حضور بسیجیان عضو برای توسعه استان و رفع محرومیت‌های استان گام بردارد و با برنامه‌ریزی عمل کند.

دبیر مجمع بسیج استان کردستان نیز در این مجمع اظهار کرد: مجمع بسیج استان کردستان بیشترین اهتمام خود را در دو عرصه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی به عنوان دو دغدغه اصلی مقام معظم رهبری در دستور کار قرار داده و برنامه‌های اجرایی خود را در سال 1395 با محوریت این دو مبحث به انجام می‌رساند.

رمضان بهزادی یادآور شد: سال گذشته سه مجمع در استان برگزار شد، که در این مجامع مباحث هسته‌ای، مباحث اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکار برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی در استان و مباحث فرهنگی برای شناسایی مسائل فرهنگی استان برگزار شد.

وی افزود: امسال نیز این مجمع نخستین مجمعی است که در استان برگزار می‌شود و دو مورد فرهنگی و مسائل اقتصادی استان را مورد بحث قرار خواهد داد.

وی ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی و موسسات و بانک‌ها را یکی از عوامل عدم پیشرفت استان دانست و گفت: باید راهکارهای لازم برای رفع ناهماهنگی‌های موجود در این زمینه ارائه شود.

دبیر مجمع بسیج استان کردستان همچنین به مباحث حوزه فرهنگی پرداخت و گفت: در کارگروه فرهنگی مجمع مباحث حاشیه شهری و نقاط منفک شهری مورد بحث قرار می‌گیرد که لازم است برای رفع مشکلات این حوزه نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

بهزادی افزایش جمعیت حاشیه شهر سنندج را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که به افزایش معضلات فرهنگی استان منجر شده است و گفت: نیاز است که در این راستا تصمیمات لازم صورت گیرد و راهکارهای برون‌رفت از این مسائل مطرح شود.

ارسال نظرات