زهرا اسداللهی گفت: روایتی از زندگی شهید «قدیر سرلک» در رده «مدافعان حرم» منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۵۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش سرویس مدیریت ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، «زهرا اسداللهی»، نویسنده «رهجویان وصال» درباره کتاب جدید خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول کار روی کتابی در مورد شهید «قدیر سرلک» هستم. این شهید بزرگوار از فرماندهان بسیج محله‌مان بودند که در حلب به شهادت رسید.

این نویسنده در مورد همکاری‌اش با موسسه «روایت فتح» توضیح داد: قبلا همکار‌ی‌هایی با «روایت فتح» انجام داده‌ام که تحقیقاتی در مورد شهدای هسته‌ای و «مصطفی احمدی‌روشن» بود، بعد بحث شهید «سرلک» پیش آمد و تحقیقاتم را روی این شهید مدافع حرم آغاز کردم.

وی درباره روند تحقیق افزود: تحقیقات و مصاحبه‌های مفصلی انجام شده که در ابتدا به نظر نمی‌رسید روند تحقیق طولانی شود؛ اما در عمل همینطور شد. با وجودی که قرار بود تا پایان شهریورماه کار تحقیقات به اتمام برسد، اما هنوز سوالات زیادی بی‌پاسخ مانده؛ که باید تکلیف آنها روشن شود و احتمالا تا اوخر مهرماه طول بکشد.

اسداللهی در پایان گفت: یکی از دوستان شهید سرلک به من گفت نباید از کنار این شهید ساده بگذرم؛ از این‌رو ساده نمی‌گذرم. شهید قدیر سرلک برادری به نام «مهدی» داشت که او در جریان فتنه سال 88 دچار ضایعه شد و به همین دلیل از دنیا رفت. شهید سرلک همیشه باافتخار می‌گفت که برادرم به شهادت رسیده است.

لازم به ذکر است، زهرا اسداللهی پیش از این کتاب «رهجویان وصال» را سال 85 در مورد شهدای دانشجوی پاکدشت به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه نوشته بود.

ستوان‌یکم پاسدار قدیر سرلک، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)، به سوریه اعزام شده بود؛ که در تاریخ 13 آبان 1394، در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب به شهادت رسید.

ارسال نظرات