سردار نقدی خطاب به دانش‌آموزان بسیجی کردستان:

شماها که لباس بسیجی به تن کرده‌اید باید بدانید وارث چه عظمتی هستید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دانش‌آموزان بسیجی کردستان گفت: شماها که لباس بسیجی به تن کرده‌اید باید بدانید وارث چه عظمتی هستید و باید بدانید پاسداری از عزت امروز نظام گذشت‌های سال‌های اول انقلاب و دوران دفاع مقدس را می‌خواهد.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۵۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدرضا نقدی امروز در دیدار با فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سنندج، اظهار کرد: امروز اگر ملت ایران در جهان عزت و عظمت دارد به برکت خون شهیدانی است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب خون پاکشان را فدا کردند.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این جلسه گفت: این مکان که شما نشسته‌اید روزی جوانان و افسران این نظام در آتش محاصره دشمنان بودند، اما ایستادند و تسلیم آنها نشدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: استان شهیدپرور کردستان داستان‌های زیادی از ایثار و از خودگذشتگی را در خود جای داده است، داستان شهید ناهید فاتحی‌کرجو دختر 16 ساله دانش‌آموزی که 11 ماه سخت‌ترین شکنجه‌ها را از ضدانقلاب به جان خرید ولی حاضر به صحبت علیه امام و انقلاب نشد.

نقدی خاطرنشان کرد: کردستان سرزمین روحانی مجاهدی است که به جرم ترویج ارزش‌های اسلام و قرآن به دستور ضدانقلاب در میان قرآن و کتاب‌های دینی‌اش به آتش کشیده شد و در اوج مظلومیت به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه این ایثارگری‌ها در این کشور صورت گرفته و امروز همه ما وارث خون شهیدانی هستیم که در این مسیر به شهادت رسیده‌اند، گفت: آنهایی که به خاطر بالا و پایین آمدن قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی دم از سازش با دشمن می‌زند تا زندگی نکبت‌بار مادی خود را سامان دهند باید حواسشان باشد که روی چه خون‌هایی پا می‌گذارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: این خون شهیدان است که ما را به قله‌های پیشرفت، عزت، سیاست، سازندگی و عظمت رسانده است و باید حوسمان جمع باشد که وارثان واقعی باشیم.

سردار نقدی با اشاره به وضعیت ایران اسلامی و استان کردستان قبل از پیروزی انقلاب گفت: بیش از 70 درصد مردم کردستان قبل از پیروزی انقلاب سواد خواندن و نوشتن نداشتن و امروز به برکت خون پاک شهیدان و عظمت انقلاب اسلامی در هر شهر این استان یک یا چند دانشگاه وجود دارد.

امنیت کردستان ثمره خون شهداست

وی به ناامنی‌های استان کردستان در دوران حضور گروهک‌های معاند و هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر امروز در میان منطقه آتش‌زده که همه اطراف کشور ما را گرفته است به راحتی و در اوج امنیت و اقتدار زندگی می‌کنیم و شما دانش‌آموزان عزیز درس می‌خوانید، ثمره خون هزاران شهیدی است که باید قدر آن را دانست.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به برکت نظام مقدس اسلامی امروز ایران نه تنها برای خود تصمیم‌ می‌گیرد بلکه در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های منطقه‌ای و جهانی نقشی تعیین‌ کننده دارد.

سردار نقدی اظهار کرد: اینجا همان کشوری است که روزی وزرا، سفر، معاونین و حتی ارتش آن نیز مستشاران آمریکایی بودند و تصمیمات آن را نیز آمریکایی‌ها می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون شهدایی همچون ناهید فاتحی‌کرجو، عثمان فرشته‌ها و شهید نمکی‌ها است، خاطرنشان کرد: در همین استان هستند در خانه‌ای 6 شهید و خانواده‌ای 17 شهید را تقدیم عظمت اسلام و انقلاب کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر خط عظمت و عزت را پاسداری نکنیم و غفلت کنیم مسیر عزت را که بالا آمده و به عظمت رسیده‌ایم، از دست خواهیم.

نقدی خطاب به دانش‌آموزان بسیجی گفت: شماها که لباس بسیجی به تن کرده‌اید باید بدانید وارث چه عظمتی هستید و باید بدانید پاسداری از عزت امروز نظام گذشت‌های سال‌های اول انقلاب و دوران دفاع مقدس را می‌خواهد.

وی اظهار کرد: دشمن این تکرار را دوست ندارد و به همین دلیل برنامه‌های زیادی را برای جوانان این مرز و بوم طراحی و پیاده می‌کند، چراکه می‌خواهد جوانان دغدغه‌مند ما را به یک نسل بی‌خیال و باری به هر جهت تبدیل کند.

ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای با هزینه‌های سنگین بدون هدف نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان این همه شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی با هزینه‌های سنگین بی‌خود و بی‌جهت درست نشده است، گفت: دشمن در تهاجم نظامی و سیاسی شکست خورد و امروز تلاش می‌کند ما را از درون خودمان شکست دهد.

وی تصریح کرد: اگر امروز از یک کشور بی‌سواد به کشوری که ماهواره به فضا پرتاب می‌کند و اتم می‌شکافد و ارتشی خودی و قدرتمند دارد تبدیل شده است و روی نوار اقتدار و عظمت حرکت می‌کنیم، باید بدانیم برای رسیدن به این جایگاه بهای سنگینی پرداخت شده و به دشمنان اجازه ندهیم به راحتی عظمت ما را خدشه‌دار کنند.

وی به تلاش‌های دشمنان در راستای بی‌هویت کردن جامعه ایران با ترویج مواد مخدر و مشروبات الکلی و غیره اشاره کرد و گفت: مواد در تمام کشورهای جهان گران‌تر از ایران به فروش می‌رسد، سؤال اینجاست که چرا استکبار اصرار به فروش مواد مخدر به ایران را دارد؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف دشمنان از فروش مواد مخدر با قبول شدیدترین مخاطرات و کمترین سودآوری از پا درآوردن جوانان ایران زمین است، اظهار داشت: دشمن از تکرار تربیت انسان‌هایی همچون شهید ناهید فاتحی‌کرجو و شهید فهمیده‌ها که مردانه در برابر آنها می‌ایستند می‌ترسد و با هر روش سعی در جلوگیری از آن دارد.

سردار نقدی تصریح کرد: مشروبات الکلی تنها کالای بیمه شده‌ای است که از بیرون مرزها وارد کشور ایران می‌شود و جای سوال دارد که آیا دشمن حاضر به این هم هزینه‌های هنگفت بدون اهداف مشخص می‌شود؟

تفرقه، استراتژی دشمن برای ضربه به نظام و اسلام است

وی افزود: دشمنان ما به خوبی این را درک کرده‌اند که اگر جوانان ما به سمت مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی بروند دیگر عثمان فرشته‌ها و شهید نمکی‌ها در ایران تربیت پیدا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود علیه ایران از هر مسیری وارد می‌شود، گفت: ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ایران اسلامی از دیگر استراتژی‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بوده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در اتاق‌های فکرشان طراحی کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای که محل استقرار آنها در لندن است، به اسم سنی به مقدسات اهل تشیع توهین و به اسم شیعه به مقدسات اهل تسنن توهین می‌کنند تا آنها را به جان هم بیاندازند و این در حالی است که گردانندگان این شبکه‌ها اصلا مسلمان نیستند.

سردار نقدی اظهار کرد: ایجاد و حمایت از گروه‌ها تکفیر و جریان‌های تکفیری از دیگر برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام است که امروز برای جوش آوردن خون شیعه به اسم دفاع از اهل سنت اقدام به کشتارهای فجیع در اماکن دینی و مذهبی مسلمانان می‌کنند.

وی بصیرت و بصیرت‌افزایی در این شرایط را مهم‌ترین نیاز در جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: باید با سؤال از افراد متخصص ابهاماتی را که پیش می‌آید برطرف و با روشنگری مناسب مانع از دستیابی دشمن به اهداف شومش شویم.

رسیدن به قله‌های پیشرفت به وسیله خارجی‌ها کلک و انتخاباتی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حذف وحدت فرمول جدید دشمن علیه اسلام است، گفت: وحدت بین مسلمانان ایران مهم‌ترین عامل شکست دشمنان در دوران جنگ تحمیلی به ویژه در استان‌هایی مانند کردستان در زمان حضور گروهک‌های ضدانقلاب بود که این وحدت باید همچنان پایدار و ناگسستنی باقی بماند.

سردار نقدی اظهار کرد: اینکه برخی‌ها می‌گویند خارجی‌ها به کشور ما می‌آیند و ما را به قله‌های پیشرفت می‌رسانند کلک و دروغ انتخاباتی است، چراکه هیچ ملتی بدون سختی‌کشیدن نمی‌تواند گردنه‌های پیشرفت را طی کند و به قله‌های موفقیت برسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان از بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک موقعیت استثنایی برای ترویج فرهنگ عزت، کرامت و عظمت در ایران اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: بسترهای لازم را برای تقویت و توسعه برگزاری اردوهای جهادی، آموزش‌های حرفه‌ای و تقویت حلقه‌های صالحین فراهم خواهیم کرد.

ارسال نظرات