سردار فتح الله جمیری در کارگاه توانمند سازی اندیشه ورزان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اندیشه ورزی از شاخصه های مهم هر سازمانی است و در مجموعه سپاه پاسداران اندیشه ورز جوان از سرمایه های اصلی و آینده این نهاد مقدس و انقلاب اند.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۲۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ فرمانده سپاه امام صادق (ع) در این کارگاه یک روزه که روز چهار شنبه در سالن اجتماعات سپاه امام صادق(ع) سپاه استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری می بایست سپاهی اندیشه ورز، متفکر و پویا باشد.

سردار جمیری با اشاره به انتظارات رهبر فرزانه انقلاب از سپاه که می بایست پیش برنده و پیشرونده باشد، افزود: سپاه با توجه به مقوله های تفکر و علم آموزی در عرصه های مختلف و ایجاد علوم جدید و مورد نیاز انقلاب خواهد توانست انتظارات معظم له را جامعه ی عمل بپوشاند.

وی اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری خطاب به افسران پاسداران جوان می فرمایند که (( بروید خودتان را برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی آماده کنید ))، نیل به این واجب بدون توجه به مسئله مهم علم محقق نخواهد شد.

جمیری آموزش ها را حلقه مفقوده در سپاه توصیف کرد و گفت: امروز در دنیا تفکر و اندیشه حاکم است و هر مجموعه ای که از خلاقیت و اندیشه ناب برخوردار باشد، متحول خواهد شد.

وی ایجاد تیم های اندیشه ورزی در سپاه را گامی مهم در جهت رسیدن به راهکارهای علمی و کم هزینه در مواجهه با مشکلات خواند و تصریح کرد: سپاه با استفاده از ظرفیت ها و استعداد های علمی که در مجموعه دارد، خواهد توانست نظام اسلامی را در راه رسیدن به اهداف متعالی خود یاری نماید.

سرهنگ محمدرضا زارعی تبار مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن بیان ضرورت و آثار و برکات اندیشه ورزی در سپاه خاطر نشان ساخت: هدف از برگزاری این کارگاه  توانمند سازی، آموزشصحیح بیان، طرح و تجزیه تحلیل موضوعات و مسائل سازمان بمنظور ارائه راهکارهای مناسب در جهت حل آن است.

در این کارگاه توانمند سازی استاد مهدی قاسم نژاد به ارائه تکنیک های تفکر و نحوه استفاده از این تکنیک ها در جهت حل مسائل و مشکلات پیش رو پرداخت.

ارسال نظرات