خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد مطرح کرد

اردوهای جهادی زمینه‌ساز آشنایی جوانان با فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: اردوهای جهادی به آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و نهادینه کردن فرهنگ اقتصادمقاومتی و در نهایت کمک به دولت در امر سازندگی و فرهنگی کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۰۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: دانشجویان بسیجی استان همدانن به منظور اجرای اردوهای جهادی در مناطق روستاهای کم برخوردار شهرستان اسدآباد مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: این اردوهای جهادی به مدت 10 روز در روستاهای چنارسفلی و طویلان سفلی و... برگزار می‌شود و بسیجیان به ارائه خدماتی از قبیل اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، سازندگی، آموزش قرآن و احکام و روشنگری می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: اردوهای جهادی علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم بستری برای خودسازی است و قشر دانشجو و فرهیخته بسیجی را با این مناطق کم توسعه آشنا و ارزشهای جهادی و روحیه شهادت طلبی در بین قشر تحصیل کرده بالا می‌برد.

وی ادامه داد: ساختن فضاهای فرهنگی و مذهبی و آشنایی دانشجویان با مناطق کم برخوردار از لحاظ عمرانی، بهداشتی و معیشتی از دیگر اهداف اردوهای جهادی دانشجویی است.

مرادی عنوان کرد: به نوعی این اردوها به آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و نهادینه کردن فرهنگ اقتصادمقاومتی و در نهایت کمک به دولت در امر سازندگی و فرهنگی کمک می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی در شهرستان با حضور و کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار