بسته خبرهای کوتاه از استان ها :

کارگاه آموزشی جوانه های صالحین تا یادواره شهدا

بسته اخبار کوتاه ارسالی از استان ها امروز ازاستان های خراسان رضوی ، لرستان ، کرمانشاه ، اردبیل و البرزاست که شرح آنرا درمتن خبر می خوانید.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۸۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

کارگاه آموزشی جوانه های صالحین در حوزه 213 شهید محمد منتظری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: کارگاه آموزشی جوانه های صالحین این حوزه در روز یکشنبه 14 شهریور با حضور مسئولین معاونتهای آموزش پایگاههای تابعه این حوزه در استان البرز برگزار شد.

بر اساس این گزارش ؛ بسیجیان حاضر در این کارگاه آموزشی با نحوه استفاده  و ارسال گزارش های حلقه های صالحین پایگاههای خود  در سامانه جوانه های صالحین آشنا شدند.

چهارمین یادواره شهدای محله آزادی خرم آباد برگزار می شود

چهارمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع) در خرم آباد 17شهریورماه امسال بعد از نماز مغرب و عشاء در مســـجد امـام حسن عسکری (شباک) خرم آباد برگزار شد.

 

این یادواره با هدف زنده نگاه داشتن یاد وخاطره شهدا و به‌همت پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع)  برگزار و دراین مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضایی؛مسئول دفتر تایید محتوایی فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان سخنران ویژه مراسم بود و پخش کلیپ هایی با محوریت شهدا و روایت‌گری پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله  پدر شهیدان  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

در قالب طرح مهر درخشان رضوی دراستان اردبیل اجرا شد ؛ اعزام چهل زائر بیله سواری به مشهدمقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرگرد" اختری" جانشین ناحیه سپاه بیله سوار درحاشیه اعزام کاروان طرح مهر درخشان رضوی گفت:طی این برنامه 40نفر از افرادی که هنوز به مشهد مقدس مشرف نشده اند، تحت عنوان زائر بار اولی در قالب طرح مهر درخشان رضوی در یک سفر شش روزه به حرم امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

وی همچنین در مورد هزینه این سفر گفت:اسکان،غذا و ایاب و ذهاب در مشهد مقدس برای زائران بار اولی به صورت رایگان است.

جانشین ناحیه سپاه بیله سوار با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار کرد:هدف از راه‌اندازی طرح مهر رضوی بصیرت افزایی است تا بتوانیم در جوار حرم شریف حضرت امام رضا (ع)بینش زائران را ارتقاء دهیم.

 

اردوی تربیتی حلقه های متربیان (نوع الف) - مرحله دوم

مرحله دوم اردوی تربیتی حلقه های متربیان (نوع الف) حوزه مقاومت شهید بهشتی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: به نقل از حوزه  شهید بهشتی ، ناحیه مقاومت بسیج  سپاه اسلام آبادغرب مرحله دوم اردوی تربیتی حلقه های شجره طیبه صالحین (نوع الف) حوزه شهید بهشتی را درمحل روستای قلعه شیان با حضوربسیجیان حلقات شجره طیبه صالحین و سخنرانی سرمربی شجره طیبه صالحین حوزه حاج اقا همتی برگزار کرد،درادامه از متربیان به صرف میان وعده وشام پذیرایی به عمل آمد.

 

خراسان رضوی

برگزاري مراسم آبري محله پايگاه شهيد دستغيب به همت حوزه مقاومت بسیج ابوذرغفاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات و به نقل از سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی ، مراسم آبروي محله پايگاه شهيد دستغيب در منزل شهيد نادر گلي بر گزار شد.

در اين مراسم جانشين ناحيه سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی صحبت هايي در خصوص كرامات شهدا و اين كه حضور در اين مراسم با دعوت خود شهدا انجام گرفت است ايراد کرد و در ادامه مراسم حكم مسئوليت دو نفر از شوراء حوزه تقديم آنان شد لازم به ذکر است : این مراسم با حضور پرشور بسیجیان و به همت حوزه مقاومت ابوذر غفاری اجرا شد.

انتهای پیام/گ


ارسال نظرات