آذربایجانشرقی - امامت تبریز

کمک رسانی در برداشت محصول کشاورزان به همت گروه های جهادی ناحیه امامت تبریز

گروه جهادی متشکل از بسیجیان حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ناحیه مقاومت امامت تبریزبه کمک کشاورزان روستای نوجه ده شتافتند.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۸۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، حسن احمدیان، مسئول گروه جهادی بسیجیان حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان تبریز، گفت: بسیجیان بدون هیچ ادعایی دراین اردوها فعالند و تنها هدفی که همه اعضای گروه دنبال می کنند باز کردن گرهی از گره های مردم به خصوص روستائیان است.

حسن احمدیان، حضور دراردوهای جهادی را بهترین دوران زندگی بسیجیان دانست و افزود: چرا که رضایت خلق و خداوند متعال  در آن است.

وی با بیان اینکه این اردو متشکل از دو گروه جهادی است،تصریح کرد: گروهی به کمک روستائیان که توانایی برداشت محصول خود را ندارند رفته ودر برداشت و بسته بندی محصولات آن ها کمک می کنند و گروهی به برداشت علوفه های مناطق دیمی روستائیان مشغول هستند.

احمدیان با اشاره به اینکه در پایان این اردو، جهادگران بسیج سازندگی به دیدار خانواده شهید زیدی نوجه ده رفتند، خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و نفس های گرم خانواده آن هاست.

وی دیدار با خانواده شهدا را ادای احترام به مقام شهدا و خانواده آن ها عنوان و اظهار کرد: با دیدار خانواده شهدا عهد بستیم که راه مقدس آنها را با جدیدت ادامه داده و ذره ای از اهداف انقلاب اسلامی دور نخواهیم شد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات