خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به دغدغه‌های دانشجویان در مورد آینده کاری، گفت: آنقدر که به فکر برگزاری کنسرت‌ها هستند به اشتغالزایی جوانان توجه نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۸۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مهدی رضایی مسؤل بسیج دانشگاه آزاد بیرجند در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد : استاندار از ابتدای ورود خود به استان اقدامات نادرستی مانند جابجایی پبامکی مدیران و یا بحث‌های سیاسی را به راه انداخته است.

 

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات به هیچ عنوان دردی از مردم را دوا نخواهد کرد، گفت: مردم آگاه هستند که آیا یک مسؤل برای آنها کار می‌کند یا منافع یک قشر خاص را در نظر دارد.

 

 مسؤل بسیج دانشگاه آزاد بیرجند افزود: تاکنون شاهد وعده‌های زیادی در همه امور و مباحث دانشجویی بوده‌ایم اما متأسفانه اقدام و عملی صورت نگرفته ‌است.

 

 رضایی با اشاره به دغدغه‌های دانشجویان در مورد آینده کاری، گفت: آنقدر که به فکر برگزاری کنسرت‌ها هستند به اشتغالزایی جوانان توجه نمی‌کنند.

 

 وی خاطرنشان کرد: اگر حداقل چند درصد از وعده‌های مسؤلان محقق شود بسیاری از مشکلات مردم و قشر دانشجو مرتفع می شود.

 

مسؤل بسیج دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به شهریه‌های بالا در دانشگاه‌ها، گفت: دانشجویان انتظار دارند تا در انتخاب اساتید و محتواهای علمی و آموزشی دقت زیادی شود.

 

 رضایی بیان کرد: متأسفانه در دانشگاه‌ها به بحث‌های فرهنگی توجه نمی‌شود و حتی امر به معروف و نهی از منکر را نیز جدی نمی‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها