فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آل سعود با لعابی از دین، اهداف صهیونیستی و استکباری را در مکه و مدینه دنبال می کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۷۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، " سردارکشکولی " فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان درحاشیه بازدید ازمنطقه ی بازسازی عملیات کربلای 2 در شهرستان کوهدشت گفت: ده ها سال است که از زمان شروع تأسیس آل سعود در عربستان، یک جریان توسط وهابیت در مکه و مدینه ایجاد شده تا هر دو قبله ی ما(بیت المقدس و مکه) در تصرف صهیونیست و وهابیت قرار بگیرد.

وی افزود: همزمان با وقوع انقلاب جمهوری اسلامی ایران، حساسیت آل سعود سخت و شدیدتر شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: با تشکیل جمهوری اسلامی ایران، ماهیت نفاق و مخالفت آل سعود با دین اسلام بروز بیش تری پیدا کرده است.

سردار کشکولی با بیان اینکه آل سعود با لعابی از دین، اهداف صهیونیستی واستکباری را در مکه ومدینه دنبال می کند؛ خاطرنشان کرد: با شروع فرهنگ سازی حج، توسط جمهوری اسلامی ایران، برائت از مشرکین، به عنوان اصلی از مناسک حج قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه بر طبق قرائن و شواهد، فاجعه ی منا یک حادثه ی عمدی به نظر می رسد ، تصریح کرد: واقیعت دین و ظلم آل سعود به ماهیت اسلام، باید برای مسلمانان آشکارتر شده و اتحادیه های جهانی علیه آن شکل بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: آل سعود، صلاحیت عقلی، فرهنگی و سیاسی ندارد برای خادمیت حرمین را ندارد و باید این

سردار کشکولی، روشنگری و تبیین در خصوص اقدامات آل سعود را یک اقدام اساسی دانست وگفت: وزارت امورخارجه باید تلاش کند تا حقوق شهدای منا را استیفا کند.

انتهای پیام /گ

 

ارسال نظرات