امام جمعه موقت کنگان:

آل سعود هرگز لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد و آنها در حقیقت خائنین به حرمین هستند

حجه الاسلام عبدالله سبحانی امام جمعه موقت کنگان با محکوم کردن جنایتهای آل سعود در کشورهای اسلامی و نیز بی کفایتی این رژیم گفت:آل سعود هرگز لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد و آنها در حقیقت خائنین به حرمین هستند.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۰۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان،حجت الاسلام عبدالله سبحانی در اجتماع نمازگزاران این شهر افزود: بسیاری از جوانان این شهرستان درحالی از بیکاری رنج می برند که شرکتهای صنعتی مدام نیرو جذب می کنند.

وی بابیان اینکه صنعت یک پروژه ملی است تصریح کرد: ما مخالف اشتغال دیگر جوانان این مرز و بوم نیستم اما در جذب نیروها، به جوانانی که مشکلاتی همچون تورم و آلایندگی ناشی از صنایع را در منطقه تحمل می کنند توجه بیشتری از سوی مسئولان شود.

سبحانی افزود: مسئولان زمینه برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی را برای جوانان این منطقه فراهم کنند.

امام جمعه موقت کنگان گفت: نهضت بزرگ علمی یکی از اقدامات امام باقر(ع) بود و امروز

حوزه های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی مدیون آن حضرت هستند.

وی با محکوم کردن جنایتهای آل سعود در کشورهای اسلامی و نیز بی کفایتی این رژیم گفت:آل سعود هرگز لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد و آنها در حقیقت خائنین به حرمین هستند.

سبحانی افزود: سران کودک کش آل سعود باید بعنوان جنایتکار جنگی و قتل عام هزاران انسان بی گناه محاکمه شوند.

خطیب جمعه با گرامیداشت روز عرفه و تبریک عید سعید قربانت و تجلیل از سفیر حسینی حضرت مسلم بن عقیل (ع) گفت: عرفه و قربان موسمی برای ارتباط با خدا و شست و شوی گناهان و تطهیر قلوب است.

سبحانی با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس گفت: آموزش و پرورش در حوزه تربیتی و ترویج معارف دینی در بین دانش آموزان از ظرفیت دستگاهها و تشکیلات دینی و فرهنگی مانند حوزه های علمیه ، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره ببرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار