امام جمعه اهل سنت فهرج:

جهان اسلام بداند حکام سعودی درحادثه منا مقصر و محکومند

امام جمعه اهل سنت شهرستان فهرج ضمن محکومیت جنایات آل سعود در منطقه گفت: جهان اسلام باید متوجه باشد که در حادثه منا حکام سعودی کاملا مقصر هستند. ...
کد خبر: ۸۷۴۲۰۷۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، مولوی نصرتی در گفت و گو با خبرنگار بسیج  با اشاره به سالگرد فاجعه منا  اظهارداشت:دولت سعودی در قبال اتفاقات و حوادث سال گذشته در ایام حج مقصر است و باید پاسخگو باشد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان فهرج ادامه داد:همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، قریب یک سال از حوادث منا می گذرد که در آن، چند هزار نفر با لب تشنه، مظلومانه جان باختند و عربستان سعودی تا کنون این حادثه دلخراش را به گردن نگرفته است.

وی ضمن محکومیت جنایات آل سعود در منطقه تصریح کرد: جهان اسلام باید متوجه باشد که در حادثه منا حکام سعودی کاملا مقصر هستند.

مولوی نصرتی عنوان کرد: مسلمانان باید با یکدیگر وحدت داشته باشند تا جهان کفر از این موضوع سوء استفاده نکند و دولت سعودی نباید دنباله رو جهان کفر باشد.

وی اذعان کرد: موسم حج فرصت مناسبی برای نمایش همدلی، وحدت، برادری و اتحاد امت اسلام است که متاسفانه آل سعود اهمیت این موضوع مهم را درک نکرده و دست از خباثت خود برنداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار